ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
|
|
Subject |
рекламний потік
матеріальний потік інформаційний потік залежність 658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто вплив інтенсивності рекламного потоку, розподіленого по інформаційних каналах комунікаційної складової маркетингової політики. Розглянута структура матеріального і інформаційного потоків. Досліджена взаємодія рекламного і матеріального потоків. Представлена залежність інтенсивності рекламного інформаційного потоку від часу. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T08:40:53Z
2013-12-17T08:40:53Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3331 |
|
Language |
uk
|
|