Запис Детальніше

ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
 
Creator Жданова, О. С.
 
Subject рекламний потік
матеріальний потік
інформаційний потік
залежність
658.8
 
Description У статті розглянуто вплив інтенсивності рекламного потоку, розподіленого по
інформаційних каналах комунікаційної складової маркетингової політики. Розглянута структура матеріального і інформаційного потоків. Досліджена взаємодія рекламного і матеріального потоків. Представлена залежність інтенсивності рекламного інформаційного потоку від часу.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T08:40:53Z
2013-12-17T08:40:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. ІНТЕНСИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ПОТОКУ ПО ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛАХ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3331
 
Language uk