ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ
|
|
Creator |
Журавльова, О. А.
Козінцова, А. Л. |
|
Subject |
маркетинг
сенсорний маркетинг аромамаркетинг аромадизайн аромаклінінг 658.8 |
|
Description |
У статті розглядаються теоретичні засади застосування такого напрямку сенсорного маркетингу, як аромамаркетинг. Зокрема увагу приділено таким поняттям, як аромадизайн, аромаклінінг. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T09:02:26Z
2013-12-17T09:02:26Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Журавльова О. А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ [Електронний ресурс] / О. А. Журавльова, А. Л. Козінцова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332 |
|
Language |
uk
|
|