Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ
 
Creator Журавльова, О. А.
Козінцова, А. Л.
 
Subject маркетинг
сенсорний маркетинг
аромамаркетинг
аромадизайн
аромаклінінг
658.8
 
Description У статті розглядаються теоретичні засади застосування такого напрямку сенсорного маркетингу, як аромамаркетинг. Зокрема увагу приділено таким поняттям,
як аромадизайн, аромаклінінг.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T09:02:26Z
2013-12-17T09:02:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Журавльова О. А. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ [Електронний ресурс] / О. А. Журавльова, А. Л. Козінцова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332
 
Language uk