Запис Детальніше

СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
 
Creator Максимова, Т. С.
Сергейцев, І. В.
 
Subject екологічний маркетинг
зелений PR
навколишнє середовище
вірусний маркетинг
659.3
 
Description У статті розглядаються проблеми просування екологічних товарів та поширення інформації про взаємодію підприємств з навколишнім середовищем з використання інструментів маркетингових комунікацій.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T09:52:50Z
2013-12-17T09:52:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, І. В. Сергейцев // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336
 
Language uk