СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Сергейцев, І. В. |
|
Subject |
екологічний маркетинг
зелений PR навколишнє середовище вірусний маркетинг 659.3 |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми просування екологічних товарів та поширення інформації про взаємодію підприємств з навколишнім середовищем з використання інструментів маркетингових комунікацій.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T09:52:50Z
2013-12-17T09:52:50Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, І. В. Сергейцев // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336 |
|
Language |
uk
|
|