УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
|
|
| Creator |
Салогубова, В. М.
Марканич, Е. Я. |
|
| Subject |
упаковка
товар канал комунікації дизайн упаковки бренд- дизайнери позиціонування товару реклама маркетинг-мікс 658.827.801 |
|
| Description |
У статті розглядається упаковка в якості одного з елементів системи масових комунікацій. Упаковка входить в комплекс маркетингових інтегрованих комуніка- цій, будучи чудовим носієм рекламної інформації. Важливо, щоб вона відповідала основній ідеї торгової марки і посилювала ефект впливу на цільову аудиторію ін- ших засобів маркетингових комунікацій (реклами, акцій зі стимулювання збуту, мерчандайзингу і т. д.). |
|
| Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
| Date |
2013-12-18T07:39:06Z
2013-12-18T07:39:06Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Салогубова В. М. УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, Е. Я. Марканич // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3342 |
|
| Language |
uk
|
|