Запис Детальніше

УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
 
Creator Салогубова, В. М.
Марканич, Е. Я.
 
Subject упаковка
товар
канал комунікації
дизайн упаковки
бренд- дизайнери
позиціонування товару
реклама
маркетинг-мікс
658.827.801
 
Description У статті розглядається упаковка в якості одного з елементів системи масових
комунікацій. Упаковка входить в комплекс маркетингових інтегрованих комуніка-
цій, будучи чудовим носієм рекламної інформації. Важливо, щоб вона відповідала
основній ідеї торгової марки і посилювала ефект впливу на цільову аудиторію ін-
ших засобів маркетингових комунікацій (реклами, акцій зі стимулювання збуту,
мерчандайзингу і т. д.).
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-18T07:39:06Z
2013-12-18T07:39:06Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Салогубова В. М. УПАКОВКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, Е. Я. Марканич // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3342
 
Language uk