Запис Детальніше

ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Чернявська, Є. І.
 
Subject корпорація
конкурентоспроможність
нововведення
інновації
339.138:638.8
 
Description Розглянуто еволюційні етапи ринкової економіки. Обґрунтовано, що на сучасному етапі економіки знань маркетинг на основі інновацій є необхідною технологією організації виробництва та забезпечення конкурентоспроможності корпорацій.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-18T07:57:35Z
2013-12-18T07:57:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чернявська Є. І. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ [Електронний ресурс] / Є. І. Чернявська // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345
 
Language uk