ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
|
|
Creator |
Чернявська, Є. І.
|
|
Subject |
корпорація
конкурентоспроможність нововведення інновації 339.138:638.8 |
|
Description |
Розглянуто еволюційні етапи ринкової економіки. Обґрунтовано, що на сучасному етапі економіки знань маркетинг на основі інновацій є необхідною технологією організації виробництва та забезпечення конкурентоспроможності корпорацій.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-18T07:57:35Z
2013-12-18T07:57:35Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чернявська Є. І. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЙ: ТЕОРЕТИКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ [Електронний ресурс] / Є. І. Чернявська // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345 |
|
Language |
uk
|
|