Запис Детальніше

АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
 
Creator Шапран, О. Є.
Коральова, Д. О.
Руженко, Д. О.
 
Subject аутсорсинг
аутсорсинг маркетингу
аналітичний аутсорсинг
креатив-аутсорсинг
658.8
 
Description Стаття присвячена аналізу основних підходів до визначення аутсорсингу в
сучасній науковій літературі та бізнес-практиці. Сформульовано визначення терміна «аутсорсинг маркетингу» у контексті проаналізованих підходів, що створює
умови для подальшого дослідження особливостей запровадження аутсорсинг маркетингу на підприємствах як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності, його форм і видів.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-18T08:03:01Z
2013-12-18T08:03:01Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є. АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Д. О. Коральова, Д. О. Руженко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3346
 
Language uk