АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Коральова, Д. О. Руженко, Д. О. |
|
Subject |
аутсорсинг
аутсорсинг маркетингу аналітичний аутсорсинг креатив-аутсорсинг 658.8 |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу основних підходів до визначення аутсорсингу в сучасній науковій літературі та бізнес-практиці. Сформульовано визначення терміна «аутсорсинг маркетингу» у контексті проаналізованих підходів, що створює умови для подальшого дослідження особливостей запровадження аутсорсинг маркетингу на підприємствах як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності, його форм і видів. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-18T08:03:01Z
2013-12-18T08:03:01Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є. АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Д. О. Коральова, Д. О. Руженко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3346 |
|
Language |
uk
|
|