Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві
Оценка эффективности маркетинговых затрат на туристическом предприятии Evaluating the effectiveness of marketing costs in the tourism enterprise |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Коцур, Я. М. Коцур, Я. М. Kotsur, Y. Шипіль, А.С. Шипиль, А.С. Shypil, A. |
|
Subject |
ефективність
маркетингові витрати туристичне підприємство |
|
Description |
У роботі закладені нові основи формування маркетингових витрат, зокрема, на основі опрацювання та узагальнення теоретичної бази авторами проаналізовано існуючі методи розподілу витрат на підприємстві, виявлено основні недоліки при застосуванні даних методів у туристичному бізнесі та запропоновано методичний підхід щодо розподілу маркетингових витрат на туристичному підприємстві, обґрунтовано відповідні інструменти при його застосуванні При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 В работе заложены новые основы формирования маркетинговых затрат, в частности, на основе обработки и обобщения теоретической базы авторами проанализированы существующие методы распределения затрат на предприятии, выявлены основные недостатки при применении данных методов в туристическом бизнесе и предложен методический подход к распределению маркетинговых затрат на туристическом предприятии, обоснованы соответствующие инструменты при его применении При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 The work laid the foundations of the new building and marketing costs, particularly on the basis of analyzing and summarizing the theoretical framework the authors analyzed existing methods of cost sharing in the company, revealed major shortcomings in the application of these methods in the tourism business and the proposed methodological approach to the allocation of marketing costs for the travel company, reasonably appropriate tools when used When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 |
|
Publisher |
вид-во "Герда"
|
|
Date |
2013-12-19T12:20:33Z
2013-12-19T12:20:33Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві [Текст] / О.А. Біловодська, Я.М. Коцур, А.С. Шипіль // Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств: колективна монографія у 4 т. / за ред. О.А. Паршиной. – Дніпропетровськ: Герда, 2013. – Т. 3. – С. 358-364.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 |
|
Language |
uk
|
|