Запис Детальніше

Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві
Оценка эффективности маркетинговых затрат на туристическом предприятии
Evaluating the effectiveness of marketing costs in the tourism enterprise
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Коцур, Я. М.
Коцур, Я. М.
Kotsur, Y.
Шипіль, А.С.
Шипиль, А.С.
Shypil, A.
 
Subject ефективність
маркетингові витрати
туристичне підприємство
 
Description У роботі закладені нові основи формування маркетингових витрат, зокрема, на основі опрацювання та узагальнення теоретичної бази авторами проаналізовано існуючі методи розподілу витрат на підприємстві, виявлено основні недоліки при застосуванні даних методів у туристичному бізнесі та запропоновано методичний підхід щодо розподілу маркетингових витрат на туристичному підприємстві, обґрунтовано відповідні інструменти при його застосуванні
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442
В работе заложены новые основы формирования маркетинговых затрат, в частности, на основе обработки и обобщения теоретической базы авторами проанализированы существующие методы распределения затрат на предприятии, выявлены основные недостатки при применении данных методов в туристическом бизнесе и предложен методический подход к распределению маркетинговых затрат на туристическом предприятии, обоснованы соответствующие инструменты при его применении
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442
The work laid the foundations of the new building and marketing costs, particularly on the basis of analyzing and summarizing the theoretical framework the authors analyzed existing methods of cost sharing in the company, revealed major shortcomings in the application of these methods in the tourism business and the proposed methodological approach to the allocation of marketing costs for the travel company, reasonably appropriate tools when used
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442
 
Publisher вид-во "Герда"
 
Date 2013-12-19T12:20:33Z
2013-12-19T12:20:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві [Текст] / О.А. Біловодська, Я.М. Коцур, А.С. Шипіль // Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств: колективна монографія у 4 т. / за ред. О.А. Паршиной. – Дніпропетровськ: Герда, 2013. – Т. 3. – С. 358-364.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442
 
Language uk