Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції
Формирование оптимальной структуры маркетинговых каналов инновационной продукции Formation of the optimal structure of marketing channels of innovative products |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
структура
маркетинговий канал інноваційна продукція структура маркетинговый канал инновационная продукция structure marketing channel innovative product |
|
Description |
Автором сформульовано визначення оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції та запропоновано поетапну схему її формування При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450 Автором сформулировано определение оптимальной структуры маркетинговых каналов инновационной продукции и предложена поэтапная схема ее формирования При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450 The author's definition of the optimal structure of innovative products' marketing channels is determined and phased scheme of its formation is proposed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450 |
|
Publisher |
ТОВ «ДД «Папірус»
|
|
Date |
2013-12-20T06:34:25Z
2013-12-20T06:34:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції [Текст] // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 22-23.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450 |
|
Language |
uk
|
|