Запис Детальніше

Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції
Формирование оптимальной структуры маркетинговых каналов инновационной продукции
Formation of the optimal structure of marketing channels of innovative products
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject структура
маркетинговий канал
інноваційна продукція
структура
маркетинговый канал
инновационная продукция
structure
marketing channel
innovative product
 
Description Автором сформульовано визначення оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції та запропоновано поетапну схему її формування
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450
Автором сформулировано определение оптимальной структуры маркетинговых каналов инновационной продукции и предложена поэтапная схема ее формирования
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450
The author's definition of the optimal structure of innovative products' marketing channels is determined and phased scheme of its formation is proposed
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450
 
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
 
Date 2013-12-20T06:34:25Z
2013-12-20T06:34:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції [Текст] // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 22-23.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450
 
Language uk