Запис Детальніше

Assessment of the acceptable range of aircraft lateral deviations on the approach phase

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Assessment of the acceptable range of aircraft lateral deviations on the approach phase
Оценка допустимых боковых отклонений воздушных судов на этапе захода на посадку
ОЦІНЮВАННЯ ДОПУСТИМИХ БОКОВИХ ВІДХИЛЕНЬ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ НА ЕТАПІ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ
 
Creator Харченко, В. П.; Національний авіаційний університет
Тапіа, К. М.; Національний авіаційний університет
Швець, О. В.; ПрАТ Авіакомпанія «АероСвіт», Міжнародний аеропорт Бориспіль
 
Subject
correcting maneuver; landing; lateral deviations
629.7.077(045)

боковые отклонения; корректирующий маневр; посадка
629.7.077(045)

бокові відхилення; коригувальний маневр; посадка
629.7.077(045)
 
Description The dependence of the acceptable range of aircraft lateral deviations from landing trajectory by appropriate aircraft approach category, at which it is possible its successful completion, is considered
Рассмотрена зависимость диапазона допустимых боковых отклонений воздушного судна от траектории посадки при соответствующей классификационной скорости, при которых возможно ее успешное завершение
Показано, що виконання успішного заходу на посадку залежить від діапазону допустимих бокових відхилень і точності стабілізації повітряного корабля на траєкторії посадки. Зазначено, що у точці переходу на візуальний політ повітряний корабель може мати відхилення від лінії посадки. Розглянуто бокові відхилення повітряного корабля від траєкторії посадки у горизонтальній площині, коли для приземлення в заданому місці злітно-посадкової смуги виникає необхідність у корегуючому маневрі. Визначено, що для забезпечення безпеки польотів в певних метеорологічних умовах необхідно врахувати дистанцію потрібного корегуючого маневру. Розглянуто величину бокового відхилення повітряного корабля від траєкторії посадки, яка може бути виправлена при маневруванні після прольоту точки мінімуму. Проаналізовано отримані графіки, з яких видно, що менша швидкість повітряного корабля при заході на посадку забезпечує більший резерв часу пілотові, результатом чого є збільшення дистанції маневрування для усунення бокових відхилень повітряного корабля
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-07-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5402
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 21-26
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 21-26
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 21-26
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).