Забезпечення інклюзивного підходу при викладання громадянської освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3078/
|
|
Title |
Забезпечення інклюзивного підходу при викладання громадянської освіти
Обеспечение инклюзивного подхода при преподавания гражданского образования Providing an inclusive approach to teaching civic education |
|
Creator |
Софій, Наталія Зіновіївна
|
|
Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
Description |
У розділі «Забезпечення інклюзивного підходу при викладання громадянської освіти» посібника «Громадянська освіта: теорія і методика навчання» представлено інклюзивну освіту як форму навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення інклюзивного підходу при викладанні громадянської освіти. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями освітніми потребами. Розглянуто основні складові, що забезпечують розвиток інклюзивної освіти; сутність та основні принципи інклюзивної освіти; практики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітньої школи.
В разделе «Обеспечение инклюзивного подхода при преподавания гражданского образования » пособия « Гражданское образование: теория и методика обучения » представлен инклюзивное образование как форму обучения детей с особыми образовательными потребностями и обеспечения инклюзивного подхода при преподавании гражданского образования . Проанализированы психолого - педагогические особенности развития и учебной деятельности детей с особенностями образовательными потребностями . Рассмотрены основные составляющие , обеспечивающие развитие инклюзивного образования ; сущность и основные принципы инклюзивного образования ; практики работы с детьми с особыми образовательными потребностями в условиях общеобразовательной школы. In the section " Ensuring inclusive approach to teaching civic education " manual " Civic Education : Theory and Methodology of Teaching " presented inclusive education as a form of education for children with special educational needs and ensure an inclusive approach to teaching civic education. Analysis of psychological and pedagogical features of the development and training of children with special educational needs. The main components that ensure the development of inclusive education, the nature and basic principles of inclusive education practices in working with children with special needs in general schools . |
|
Publisher |
Етна-1
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3078/1/Sofiy_N_RP.pdf
Софій, Наталія Зіновіївна (2008) Забезпечення інклюзивного підходу при викладання громадянської освіти In: Громадянська освіта: теорія і методика навчання. Етна-1, с. 154-164. |
|