Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства
Использование математического моделирования для обоснования принятия управленческого решения в маркетинге предприятия Mathematical modeling using to prove the management decision in the marketing company |
|
Creator |
Олійниченко, О. М.
Олийниченко, Е. Н. Oliinychenko, O. |
|
Subject |
принятие решений
decision making прийняття рішень маркетинг маркетинг marketing математическое моделирование математичне моделювання mathematical modeling |
|
Date |
2013-12-23T09:50:02Z
2013-12-23T09:50:02Z 2011 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Олійниченко, О. М. Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства / О. М. Олійниченко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : тези доп. VII міжнар. наук.-практ. конф., 19-21 травня 2011 р. — К. : НУХТ, 2011. — С. 271-273.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12347 |
|
Language |
uk_UK
|
|