Запис Детальніше

Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства
Использование математического моделирования для обоснования принятия управленческого решения в маркетинге предприятия
Mathematical modeling using to prove the management decision in the marketing company
 
Creator Олійниченко, О. М.
Олийниченко, Е. Н.
Oliinychenko, O.
 
Subject принятие решений
decision making
прийняття рішень
маркетинг
маркетинг
marketing
математическое моделирование
математичне моделювання
mathematical modeling
 
Date 2013-12-23T09:50:02Z
2013-12-23T09:50:02Z
2011
 
Type Thesis
 
Identifier Олійниченко, О. М. Використання математичного моделювання для обґрунтування прийняття управлінського рішення в маркетингу підприємства / О. М. Олійниченко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : тези доп. VII міжнар. наук.-практ. конф., 19-21 травня 2011 р. — К. : НУХТ, 2011. — С. 271-273.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12347
 
Language uk_UK