Запис Детальніше

Boutique hotels the history of becoming popular

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Boutique hotels the history of becoming popular
Бутік-готелі історія популярності
Бутик-отели история популярності
 
Creator Hidzhelitska, O.
Гиджелицкая, О. С.
Гіджеліцька, О. С.
 
Subject готелі
бутік-готелі
ысторія
отели
бутик-отели
история
hotels
boutique Hotels
history
 
Description Сьогодні мандрівник потребує місцt, щоб комфортно працювати і відпочивати. Мандрівники в даний час очікують більше, ніж просто комфорт і зручність. Все більше число мандрівників вважають за краще бути позитивно "здивований". При плануванні поїздки, вони прагнуть таких властивостей, які помітно відрізняються зовнішнім виглядом і фірміністю. Ось чому бутік-готелі стають все більш і більш популярними в усьому світі. Сегодня путешественник нуждается мисцt, чтобы комфортно работать и отдыхать. Путешественники в настоящее время ожидают больше, чем просто комфорт и удобство. Все большее число путешественников предпочитают быть положительно "удивлен". При планировании поездки, они стремятся таких свойств, которые заметно отличаются внешним видом и фирминистю. Вот почему бутик-отели становятся все более и более популярными во всем мире. Today, a traveler needs a place to work comfortably and get a good night's sleep. As a result, hotels are becoming domestic, and the more historic a property is, the better suited it is to become intimate and cozy. Besides, travelers nowadays expect more than simply comfort and convenience. An increasing number of travelers prefer to be positively "surprised". When planning trips, they seek properties that are noticeably different in look and feel like branded hotels. That’s why boutique hotels are becoming more and more popular all over the world.
 
Date 2013-12-25T10:07:20Z
2013-12-25T10:07:20Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Hidzhelitska, O. Boutique hotels the history of becoming popular / O. Hidzhelitska // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : ІІ-а Всеукраїнська науково-практична конференція, 29 жовтня 2013 р. – К. : НУХТ. - 2013. – 378 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12494
 
Language other