Запис Детальніше

Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject интегрированные маркетинговые коммуникации
эффективность
интеграция по видам
эффект синергии
інтегровані маркетингові комунікації
ефективність
інтеграція за видами
ефект синергії
integrated marketing communications
effectiveness
integration by types
synergy effect
 
Description У статті описано підхід до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій при їх інтеграції за видами та рівнів управління.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
В статье описан подход к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций при их интеграции по видам и уровней управления.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
This article describes the approach to determine the effectiveness of integrated marketing communications at their integration on the types and levels of management.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
 
Publisher Цифрова типографія
 
Date 2013-12-26T11:28:34Z
2013-12-26T11:28:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.В. Божкова, Я.А. Тимохина // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні проблеми адаптації реального сектора в сучасних умовах». Донецьк: Цифрова типографія, 2013. – С. 228-229.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
 
Language uk