Туристичний брендінг міст і територій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Туристичний брендінг міст і територій
Туристический брендинг городов и территорий Tourism branding of cities and territories |
|
Creator |
Басюк, Д. І.
Мельник, Ю. А. Басюк, Д. И. Мельник, Ю. А. Basuk, D. Melnik, Y. A. |
|
Subject |
туризм
бренд територія туризм бренд територия tourism brand territorie |
|
Description |
Брендинг міст і територій зараз є динамічною галуззю, де регіони, міста намагаються презентувати себе для різних аудиторій, найчастіше з туристичною метою. На думку Саймона Анхольта, радника уряду Великобританії, який започаткував дослідження Індексу привабливості брендів міст. (Anholt City Brands Index – CBI), міста завжди були брендами в прямому значенні цього слова, Париж - це романтика, Мілан - стиль, Нью-Йорк - енергія, Вашингтон - сила, Токіо - сучасність, Барселона - культура, Ріо-де-Женейро - розваги і т.п. Великі міста-столиці є економічними і культурними центрами нації, які і стають площадкою міжнародного суперництва в області капіталів, талантів та слави. Бренди цих міст міцно пов’язані з історією, традиціями, міжнародним значенням мегаполісів та є важливим фактором у конкуренції за споживачів, туристів, інвестиції, авторитет та вплив. Брендинг городов и территорий сейчас динамичной отраслью , где регионы , города пытаются презентовать себя для различных аудиторий , чаще с туристической целью . По мнению Саймона Анхольта , советника правительства Великобритании , который начал исследования Индекса привлекательности брендов городов. ( Anholt City Brands Index - CBI) , города всегда были брендами в прямом смысле этого слова , Париж - это романтика , Милан - стиль , Нью - Йорк - энергия , Вашингтон - сила , Токио - современность , Барселона - культура , Рио - де- Жанейро - развлечения и т.п. Крупные города - столицы являются экономическими и культурными центрами нации , которые и становятся площадкой международного соперничества в области капиталов , талантов и славы. Бренды этих городов прочно связаны с историей , традициями , международным значением мегаполисов и является важным фактором в конкуренции за потребителей , туристов , инвестиции , авторитет и влияние. Branding Cities and Territories now a vibrant area where regions, cities are trying to present themselves to different audiences , usually for tourism . According to Simon Anholt , an adviser to the UK government , which initiated the study Brand Index attractiveness of cities. (Anholt City Brands Index - CBI), the city has always been brands in the literal sense of the word, Paris - a romance, Milan - Style , New York - Energy , Washington - force Tokyo - Present , Barcelona - Culture , Rio de Janeiro - entertainment , etc. Big capital city is the economic and cultural center of the nation , which are becoming a platform of international competition in the capital, talent and fame. Brands of the bridge is firmly connected with the history , traditions and values of the international metropolises and is an important factor in the competition for consumers, tourists , investment, prestige and influence.
|
|
Date |
2013-12-26T12:51:04Z
2013-12-26T12:51:04Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Басюк, Д. І. Туристичний брендінг міст і територій / Д. І. Басюк, Ю. А. Мельник // Сучасні тенденції розвитку туризму та індустрії гостинності : Всеукраїнська науково-практична конференція студентів аспірантів і молодих вчених, 13-14 листопада 2013 р. - С. 39.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554 |
|
Language |
other
|
|