Запис Детальніше

Туристичний брендінг міст і територій

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Туристичний брендінг міст і територій
Туристический брендинг городов и территорий
Tourism branding of cities and territories
 
Creator Басюк, Д. І.
Мельник, Ю. А.
Басюк, Д. И.
Мельник, Ю. А.
Basuk, D.
Melnik, Y. A.
 
Subject туризм
бренд
територія
туризм
бренд
територия
tourism
brand
territorie
 
Description Брендинг міст і територій зараз є динамічною галуззю, де регіони, міста намагаються презентувати себе для різних аудиторій, найчастіше з туристичною метою. На думку Саймона Анхольта, радника уряду Великобританії, який започаткував дослідження Індексу привабливості брендів міст. (Anholt City Brands Index – CBI), міста завжди були брендами в прямому значенні цього слова, Париж - це романтика, Мілан - стиль, Нью-Йорк - енергія, Вашингтон - сила, Токіо - сучасність, Барселона - культура, Ріо-де-Женейро - розваги і т.п. Великі міста-столиці є економічними і культурними центрами нації, які і стають площадкою міжнародного суперництва в області капіталів, талантів та слави. Бренди цих міст міцно пов’язані з історією, традиціями, міжнародним значенням мегаполісів та є важливим фактором у конкуренції за споживачів, туристів, інвестиції, авторитет та вплив. Брендинг городов и территорий сейчас динамичной отраслью , где регионы , города пытаются презентовать себя для различных аудиторий , чаще с туристической целью . По мнению Саймона Анхольта , советника правительства Великобритании , который начал исследования Индекса привлекательности брендов городов. ( Anholt City Brands Index - CBI) , города всегда были брендами в прямом смысле этого слова , Париж - это романтика , Милан - стиль , Нью - Йорк - энергия , Вашингтон - сила , Токио - современность , Барселона - культура , Рио - де- Жанейро - развлечения и т.п. Крупные города - столицы являются экономическими и культурными центрами нации , которые и становятся площадкой международного соперничества в области капиталов , талантов и славы. Бренды этих городов прочно связаны с историей , традициями , международным значением мегаполисов и является важным фактором в конкуренции за потребителей , туристов , инвестиции , авторитет и влияние. Branding Cities and Territories now a vibrant area where regions, cities are trying to present themselves to different audiences , usually for tourism . According to Simon Anholt , an adviser to the UK government , which initiated the study Brand Index attractiveness of cities. (Anholt City Brands Index - CBI), the city has always been brands in the literal sense of the word, Paris - a romance, Milan - Style , New York - Energy , Washington - force Tokyo - Present , Barcelona - Culture , Rio de Janeiro - entertainment , etc. Big capital city is the economic and cultural center of the nation , which are becoming a platform of international competition in the capital, talent and fame. Brands of the bridge is firmly connected with the history , traditions and values ​​of the international metropolises and is an important factor in the competition for consumers, tourists , investment, prestige and influence.
 
Date 2013-12-26T12:51:04Z
2013-12-26T12:51:04Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Басюк, Д. І. Туристичний брендінг міст і територій / Д. І. Басюк, Ю. А. Мельник // Сучасні тенденції розвитку туризму та індустрії гостинності : Всеукраїнська науково-практична конференція студентів аспірантів і молодих вчених, 13-14 листопада 2013 р. - С. 39.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554
 
Language other