Запис Детальніше

CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта
CLV как инновационный метод персонифицированного прогнозирования доходов отелей от каждого клиента
CLV as an innovative method personified revenue forecasting hotel from each customer
 
Creator Розметова, О. Г.
Розметова, Е. Г
Rozmetova, O.
Іванова, А. А.
Иванова, А. А.
Ivanova, A.
 
Subject автоматизація
готельне господарство
економіка
автоматизация
гостиничное хозяйство
экономика
automation
hospitality
еconomy
 
Description Для багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається
навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не
дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними
способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб
виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень
ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний
дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті
енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням
витрат. Для многих гостиничных предприятий весь их бизнес вращается
вокруг попыток понять , каких клиентов стоит удерживать , а каких нет. Поэтому
странно , что топ - менеджеры и маркетологи пытаются разнообразными
способами измерить CustomerLifetimeValue ( пожизненную ценность клиента) , чтобы
выделить наиболее перспективных клиентов с точки зрения будущих заказов
ими услуг отеля . В упрощенном понимании - это общий маржинальный
доход , полученный от клиента в течение определенного периода времени в результате
энного количества повторных продаж этому клиенту , за вычетом
расходов. Many hotel companies all their business revolves
around trying to understand which customers should keep and which not. It is therefore not
surprisingly, the top managers and marketers trying different
ways to measure CustomerLifetimeValue ( lifetime customer value ) to
identify the most qualified prospects in terms of future orders
their services away. In a simplified sense - is the total margin
income received from the client over time as a result of
nth number of repeat sales that the customer, after
costs.
 
Date 2013-12-26T11:40:04Z
2013-12-26T11:40:04Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Розметова, О. Г. CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта / О. Г. Розметова, А. А. Іванова // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : ІІ-а Всеукраїнська науково-практична конференція, 29 жовтня 2013 р. : тези доповідей. - 2013. – С. 266.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12545
 
Language other