CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта
CLV как инновационный метод персонифицированного прогнозирования доходов отелей от каждого клиента CLV as an innovative method personified revenue forecasting hotel from each customer |
|
Creator |
Розметова, О. Г.
Розметова, Е. Г Rozmetova, O. Іванова, А. А. Иванова, А. А. Ivanova, A. |
|
Subject |
автоматизація
готельне господарство економіка автоматизация гостиничное хозяйство экономика automation hospitality еconomy |
|
Description |
Для багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням витрат. Для многих гостиничных предприятий весь их бизнес вращается вокруг попыток понять , каких клиентов стоит удерживать , а каких нет. Поэтому странно , что топ - менеджеры и маркетологи пытаются разнообразными способами измерить CustomerLifetimeValue ( пожизненную ценность клиента) , чтобы выделить наиболее перспективных клиентов с точки зрения будущих заказов ими услуг отеля . В упрощенном понимании - это общий маржинальный доход , полученный от клиента в течение определенного периода времени в результате энного количества повторных продаж этому клиенту , за вычетом расходов. Many hotel companies all their business revolves around trying to understand which customers should keep and which not. It is therefore not surprisingly, the top managers and marketers trying different ways to measure CustomerLifetimeValue ( lifetime customer value ) to identify the most qualified prospects in terms of future orders their services away. In a simplified sense - is the total margin income received from the client over time as a result of nth number of repeat sales that the customer, after costs. |
|
Date |
2013-12-26T11:40:04Z
2013-12-26T11:40:04Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Розметова, О. Г. CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта / О. Г. Розметова, А. А. Іванова // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : ІІ-а Всеукраїнська науково-практична конференція, 29 жовтня 2013 р. : тези доповідей. - 2013. – С. 266.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12545 |
|
Language |
other
|
|