Діяльнісний підхід у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень в процесі підготовки інженера-педагога
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діяльнісний підхід у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень в процесі підготовки інженера-педагога
Деятельностный подход в изучении интеллектуальных технологий управления принятия решений в процессе подготовки инженера-педагога Activity approach in the studying of intellectual technology of decision making in the process of training engineer-teachers |
|
Creator |
Цідило, Іван Миколайович
|
|
Subject |
діяльнісний підхід
системний аналіз інтелектуальні технології управління прийняття рішень інженер-педагог |
|
Description |
Изложена сущность деятельностного подхода в изучении интеллектуальных технологий управления принятия решений в процессе подготовки инженера-педагога. В рассмотрении деятельности, которая является основой учения, применен метод системного анализа. Как пример формирования деятельности ученика в единстве ее теоретической и практической форм указано задание, которое ставится перед студентами инженерно-педагогического направления в процессе изучения дисциплины «Интеллектуальные технологии управления принятия решений».
The essence of the activity approach in the study of intellectual technology in process of preparation engineer-teachers is revealed. The method of system-oriented analysis is used for the activity which is the basis of learning process. As an example of the development of the students’ activity in the unity with its theoretical and practical forms the tasks presented to the students of engineer pedagogical department during the course of studying the discipline «Intellectual technologies of decision-making management» are discussed. Висвітлено сутність діяльнісного підходу у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень під час підготовки інженера-педагога. В розгляді діяльності, що є основою учіння, застосовано метод системного аналізу. Як приклад формування діяльності учня в єдності її теоретичної і практичної форм вказано завдання, що ставиться перед студентами інженерно-педагогічного напрямку в процесі вивчення дисципліни «Інтелектуальні технології управління прийняття рішень». |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2013-12-27T12:04:57Z
2013-12-27T12:04:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3679
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|