Запис Детальніше

Діяльнісний підхід у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень в процесі підготовки інженера-педагога

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діяльнісний підхід у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень в процесі підготовки інженера-педагога
Деятельностный подход в изучении интеллектуальных технологий управления принятия решений в процессе подготовки инженера-педагога
Activity approach in the studying of intellectual technology of decision making in the process of training engineer-teachers
 
Creator Цідило, Іван Миколайович
 
Subject діяльнісний підхід
системний аналіз
інтелектуальні технології управління прийняття рішень
інженер-педагог
 
Description Изложена сущность деятельностного подхода в изучении интеллектуальных технологий управления принятия решений в процессе подготовки инженера-педагога. В рассмотрении деятельности, которая является основой учения, применен метод системного анализа. Как пример формирования деятельности ученика в единстве ее теоретической и практической форм указано задание, которое ставится перед студентами инженерно-педагогического направления в процессе изучения дисциплины «Интеллектуальные технологии управления принятия решений».
The essence of the activity approach in the study of intellectual technology in process of preparation engineer-teachers is revealed. The method of system-oriented analysis is used for the activity which is the basis of learning process. As an example of the development of the students’ activity in the unity with its theoretical and practical forms the tasks presented to the students of engineer pedagogical department during the course of studying the discipline «Intellectual technologies of decision-making management» are discussed.
Висвітлено сутність діяльнісного підходу у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень під час підготовки інженера-педагога. В розгляді діяльності, що є основою учіння, застосовано метод системного аналізу. Як приклад формування діяльності учня в єдності її теоретичної і практичної форм вказано завдання, що ставиться перед студентами інженерно-педагогічного напрямку в процесі вивчення дисципліни «Інтелектуальні технології управління прийняття рішень».
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:04:57Z
2013-12-27T12:04:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3679
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка