Запис Детальніше

Особливості структури, змісту і рівнів сформованості екологічної компетентності майбутніх техніків лісового господарства

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості структури, змісту і рівнів сформованості екологічної компетентності майбутніх техніків лісового господарства
Особенности структуры, содержания и уровней сформированности экологической компетентности будущих техников лесного хозяйства
The peculiarities of structure, content and ecological competence levels of the future forestry technicians
 
Creator Стрижак, Наталія Іванівна
 
Subject екологічна компетентність
компоненти та рівні сформованості екологічної компетентності
технік лісового господарства
 
Description Обоснована необходимость формирования экологической компетентности в процессе подготовки техников лесного хозяйства в связи с обострением экологической ситуации в Украине. Определены основные компоненты экологической компетентности техников лесного хозяйства (когнитивный, ценностно-мотивационный и деятельностно-практический). Выделены основные уровни сформированности экологической компетентности (репродуктивный, профессионально-достаточный и поисковый), уточнены критерии сформированности каждого уровня.
The necessity of ecological competence in training forestry technicians due to the worsening of ecological situation in Ukraine is proved. The major components of ecological forestry technicians’ competence (cognitive, motivational and practical) are identified. The basic levels of environmental competence (reproductive, professional-sufficient and searching) are defined; the formation criteria for each level are clarified.
Обґрунтовано необхідність формування екологічної компетентності в процесі підготовки техніків лісового господарства у зв’язку із загостренням екологічної ситуації в Україні. Визначено основні компоненти екологічної компетентності цих фахівців (когнітивний, ціннісно-мотиваційний і діяльнісно-практичний). Встановлено основні рівні сформованості екологічної компетентності (репродуктивний, професійно-достатній та пошуковий), уточнено критерії сформованості кожного рівня.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:05:27Z
2013-12-27T12:05:27Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3680
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка