Основи технологічно-методичної парадигми концепції формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи технологічно-методичної парадигми концепції формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей
Основы технологическо-методической парадигмы концепции формирования иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности будущих специалистов естественных специальностей The basis of the technological and methodological paradigm of the concept of the foreign language professional communicative competence development in future science specialists |
|
Creator |
Микитенко, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
іншомовна фахова підготовка
педагогічна технологія освітня технологія технологія навчання іноземних мов |
|
Description |
Анализ научных трудов свидетельствует о значительном интересе отечественных и зарубежных ученых к проблеме технологизации иноязычной профессиональной подготовки будущих специалистов. Определена сущность понятий «технология», «педагогическая технология», «технология обучения», «образовательная технология», «технология обучения иностранным языкам» и их генезис. Рассмотрены доминирующие педагогические технологии. Указаны цели, составляющие и этапы реализации технологии формирования иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности будущих специалистов естественного профиля.
The scientific papers that elucidate the problem of the research and prove strong interest of the domestic and foreign scholars in the problem of technification of future specialists’ foreign language training have been analyzed. The essence of the concepts of «technology», «pedagogic technology», «educational technology», «foreign languages teaching technology» and their geneses have been defined. The dominant pedagogic technologies have been analyzed. The main objectives, components and stages of the technology of the foreign language professional and communicative competence development in future specialists majoring in sciences have been justified. Аналіз наукових джерел свідчить про значний інтерес вітчизняних та зарубіжних науковців до проблеми технологізації іншомовної фахової підготовки майбутніх фахівців. Розкрито сутність понять «технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «освітня технологія» і «технологія навчання іноземних мов» та їх генезис. Розглянуто домінуючі педагогічні технології. Визначено мету, складові та етапи реалізації технології формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2013-12-27T12:06:57Z
2013-12-27T12:06:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3683
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|