Запис Детальніше

Проблеми підготовки майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми підготовки майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі
Проблемы подготовки будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде
The problem of training of the intending teachers of humanities for professional activity in poly-subject educational environment
 
Creator Співаковська, Євгенія Олександрівна
 
Subject суб’єктність
полісуб’єктна взаємодія
полісуб’єктне навчальне середовище
інформаційно-комунікаційні технології
 
Description Проанализировано состояние готовности будущего учителя-гуманитария к учебному взаимодействию в полисубъектной среде. Дана характеристика сущности субъектности участников учебно-воспитательного процесса с определением учителя, учеников и информационно-коммуникационных технологий как субъектов учебного взаимодействия с проекцией на разработку специальной системы подготовки будущего педагога к полисубъектному взаимодействию.
The scientific papers on the problem of poly-subjectivity of the modern educational environment has been carried out in the article. The current condition of future teacher’s of Humanities readiness to educational interaction in such environment has been analyzed. The essential features of subjectivity of the educational process participants have been characterized singling out a teacher, a pupil, and information-communication technologies as the subjects of educational interaction with projection on the creation of a specially designed pedagogical system of future teachers’ preparation to poly-subject interaction.
Проаналізовано стан готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до навчальної взаємодії у полісуб’єктному середовищі. Охарактеризовано сутність суб’єктності учасників навчально-виховного процесу з визначенням вчителя, учня та інформаційно-комунікаційних технологій як суб’єктів навчальної взаємодії з проекцією на розробку спеціальної системи підготовки майбутнього педагога до полісуб’єктної взаємодії.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:07:27Z
2013-12-27T12:07:27Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3684
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка