Запис Детальніше

Сутнісно-логічний аналіз проблеми розвитку творчих технологічних здібностей школярів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутнісно-логічний аналіз проблеми розвитку творчих технологічних здібностей школярів
Сущностно-логический анализ проблемы развития творческих технологических способностей школьников
Essential and logical analysis of the problem of development of pupils’ creative technological abilities
 
Creator Омельчук, Олександр Васильович
 
Subject розвиток
здібності
творчість
творча особистість
творчі здібності
профільне навчання
технологічна підготовка
 
Description Проанализирована проблема развития творческих способностей старшеклассников в условиях профильной технологической подготовки. Обосновано, что в этом процессе обеспечивается ориентация учеников на будущую профессиональную деятельность творческого характера. Отмечена важность развития творческих способностей старшеклассников в среде, в которой сочетается самообразование с творческой деятельностью, и существует сотворчество субъектов образовательного процесса.
The article deals with the problem of senior pupils’ creative ability training during professional technology preparation. We prove that the development of creative abilities during the process of professional technology training is simultaneously a factor and a reason that provide pupils’ orientation on future professional creative activity. We also state that senior pupils’ creative abilities development in surroundings is the most important feature, because it correlates with self-education and different types of creative activity and also with cooperative creativity of educational process members.
Проаналізовано проблему розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах профільної технологічної підготовки. Обґрунтовано, що в цьому процесі забезпечується спрямованість учнів на майбутню професійну діяльність творчого характеру. Доведено важливість розвитку творчих здібностей старшокласників у середовищі, в якому поєднується самоосвіта з творчою діяльністю, та існує співтворчість суб’єктів освітнього процесу.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:08:58Z
2013-12-27T12:08:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3687
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка