Запис Детальніше

Професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування
Профессионально-деятельностный критерий воспитанности лидерских качеств будущих учителей в системе студенческого самоуправления
Professional-activity criterion of leadership skills upbringing of the future teachers in the system of student self-government
 
Creator Кращенко, Юрій Петрович
 
Subject лідерські якості
система студентського самоврядування
комунікативні та організаторські уміння
 
Description Охарактеризован профессионально-деятельностный критерий воспитанности лидерских качеств будущих учителей в системе студенческого самоуправления. Проанализированы соответствующие показатели критерия: лидерские, коммуникативные и организаторские умения. Определено, что функционирование системы студенческого самоуправления является фактором целенаправленного воспитания, формирования и развития совокупности профессиональных умений и навыков учителя-воспитателя.
The professional-activity criterion of leadership skills upbringing of the future teachers in the system of student self-government has been characterized. The relevant criteria indicators, such as leadership, communication, and organizing skills have been analyzed. It has determined that the functioning of the system of student self-government was an issue of purposeful upbringing, forming and development of the complex of professional skills and abilities of a teacher-educator.
Охарактеризовано професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. Проаналізовано відповідні показники критерію: лідерські, комунікативні та організаторські вміння. Визначено, що функціонування системи студентського самоврядування є фактором цілеспрямованого виховання, формування та розвитку сукупності професійних умінь і здібностей учителя-вихователя.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:10:28Z
2013-12-27T12:10:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3690
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка