Запис Детальніше

Ідіоматичність мови засобів масової інформації

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ідіоматичність мови засобів масової інформації
Идиоматичность языка средств массовой информации
Idiomatic nature of media language
 
Creator Логвіна, Світлана Андріївна
 
Subject засоби масової інформації (ЗМІ)
мас-медіа
мова ЗМІ
образна фразеологія
експресивна лексика
повідомлення ЗМІ
 
Description Проанализирован идиоматический характер сообщений СМИ. Отмечено широкое использование образной фразеологии, что представляет большую сложность при восприятии и понимании и требует от студента дополнительных знаний, а также его осведомленности и заинтересованности в событиях и личностях современного общества, фактах жизни и мировой истории.
Analyzed the idiomatic nature of media messages, which causes widespread use of figurative phraseology, which is great difficulty in perception and understanding and requires additional knowledge of the student, and needed his knowledge and interest in the events and heroes of modern society and the facts of modern life and world history.
Проаналізовано ідіоматичний характер повідомлень мас-медіа. Відзначено широке використання в них образної фразеології, що становить велику складність при сприйманні та розумінні і потребує від студента додаткових знань, а також його обізнаності і зацікавленості в подіях та особах сучасного суспільства, фактах нинішнього життя і світової історії.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:14:59Z
2013-12-27T12:14:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3699
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка