Запис Детальніше

Особливості формування у майбутніх філологів компетенції в японському діалогічному мовленні

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування у майбутніх філологів компетенції в японському діалогічному мовленні
Особенности формирования у будущих филологов компетенции в японской диалогической речи
Peculiarities of the formation of future teachers’ competence in Japanese dialogue
 
Creator Горновська, Ольга Василівна
 
Subject діалогічне мовлення
комунікативна компетенція
комунікативна поведінка японців
мовна поведінка японців
 
Description Рассмотрены вопросы, связанные с содержанием обучения японской диалогической речи, с требованиями к компетентности будущих филологов. Исследовано современное состояние методической базы для обучения японскому языку в Украине. Определены и подробно охарактеризованы основные психолингвистические и коммуникативные особенности японской диалогической речи.
The article deals with questions related to the problem of teaching Japanese interaction to students in Ukraine. It gives an overview to the requirements for the competence of future teachers, describes the current state of methodological capabilities for learning the Japanese language. The paper determines distinguishing features of Japanese dialogue that differs from Ukrainian and gives the detailed description of psycholinguistic and communicative aspects of Japanese conversation.
Розглянуто питання, пов’язані зі змістом навчання японського діалогічного мовлення, з вимогами до компетенції майбутніх філологів. Досліджено сучасний стан методичної бази для навчання японської мови в Україні. Визначено та детально охарактеризовано основні психолінгвістичні та комунікативні особливості японського діалогічного мовлення.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:15:29Z
2013-12-27T12:15:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3700
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка