Запис Детальніше

Роль розумових процесів у розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль розумових процесів у розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів
Роль мыслительных процессов в развитии профессиональной речи студентов-нефилологов
The role of thinking processes in the development of professional speech of students trained for non-philological professions
 
Creator Дроздова, Ірина Петрівна
 
Subject розумові процеси
професійне мовлення
типи мислення
абстрактне мислення
коркові функції
пам’ять й увага та їх характеристики
 
Description Исследована специфика мыслительных процессов. Обоснована теоретическая модель психического развития и саморазвития личности в процессе обучения профессиональной речи. Определены критерии адекватности модели требованиям современного общества и рынка труда. Рассмотрены такие психические процессы человека, как память и внимание, без которых невозможна профессиональная деятельность специалиста.
In the article the particular feature of thinking processes are investigated; the theoretical model of psychological development and personality development in the process of teaching professional communication is substantiated; the criteria of the model suitability to the requirements of the modern society and the labour market are defined. Such psychological process of the man as memory and attention without which the professional activity of the specialist is not possible are examined and exposed.
Досліджено специфіку розумових процесів. Обґрунтовано теоретичну модель психічного розвитку і саморозвитку особистості в процесі навчання професійного мовлення. Визначено критерії адекватності моделі вимогам сучасного суспільства і ринку праці. Розглянуто такі психічні процеси людини, як пам’ять та увага, без яких неможлива професійна діяльність фахівця.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:15:59Z
2013-12-27T12:15:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3701
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка