Запис Детальніше

Модель мотиваційної школи Алана Макліна

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель мотиваційної школи Алана Макліна
Модель мотивационной школы Алана Маклина
The model of motivated school of Alan McLean
 
Creator Тадеєва, Тетяна Василівна
 
Subject учіння
навчання
мотивація
афіліація
активність
автономія
когнітивне налаштування
самодетермінація
самоефективність
 
Description Рассмотрена модель мотивационной школы шотландского психолога-практика А. Маклина. Установлено, что указанная модель построена на континуумах, выражающих степень удовлетворения школой трех базисных ученических психологических потребностей – в аффилиации, активности и автономии, ее применение основывается на девяти учебных состояниях, а в механизме внутренней мотивации выделяются драйвы, характеризующие различные аспекты когнитивной настроенности.
The model of motivated school of modern Scottish psychologist-expert A. McLean is analyzed in the article. The model is constructed on the degree of satisfaction by schools of three basic students’ psychological needs – affiliation, activity and autonomy, and its application is based on the nine educational conditions allocated by the author. Various mindset drives are allocated in the mechanism of intrinsic motivation.
Розглянуто модель мотиваційної школи шотландського психолога-практика А. Макліна. Встановлено, що вказана модель побудована на континуумах, які виражають ступінь задоволення школою трьох базових учнівських психологічних потреб – в афіліації, активності та автономії, її застосування ґрунтується на дев’яти навчальних станах, а в механізмі внутрішньої мотивації виокремлюються драйви, що характеризують різні аспекти когнітивного налаштування.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:17:59Z
2013-12-27T12:17:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3705
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка