Запис Детальніше

Структура і критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура і критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи
Структура и критерии готовности будущих учителей к ассоциативному обучению иностранным языкам учеников начальной школы
The structure and criteria of the teachers` readiness for the associative teaching of younger pupils
 
Creator Гусак, Людмила Євгенівна
 
Subject майбутній учитель іноземної мови початкової школи
готовність
готовність фахівців до професійної педагогічної діяльності
 
Description Проанализирована смысловая сущность понятий: «готовность», «готовность специалистов к профессиональной педагогической деятельности», «готовность будущих учителей к реализации ассоциативного обучения иностранных языков младших школьников». На основе авторского определения готовности будущих учителей к ассоциативному обучению иностранных языков младших школьников определены компоненты, показатели, критерии и уровни готовности студента к указанной деятельности.
In the article the author analyses the essence of readiness, the readiness for professional activity, readiness for professional pedagogical activity and readiness for associative teaching of younger pupils. On the basis of determination of the notion «readiness for associative teaching of younger pupils» the components, criteria and levels of readiness are determined.
Проаналізовано змістову суть понять «готовність», «готовність фахівців до професійної педагогічної діяльності», «готовність майбутніх учителів до впровадження асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів». На основі авторського тлумачення готовності майбутніх учителів до впровадження асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено компоненти, показники, критерії та рівні готовності студента до вказаної діяльності.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-27T12:20:30Z
2013-12-27T12:20:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3710
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка