Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ)
Неполные предложения в немецких и украинских слоганах (на материале рекламы финансових, страховых и консалтинговых учреждений) Incomplete sentences in German and Ukrainian advertising slogans of banks, consulting and insurance companies |
|
Creator |
Лещенко, О.В.
|
|
Subject |
рекламний слоган
неповне контекстуальне речення еліптичне речення парцеляція функція реклами заставний аналіз рекламный слоган неполное контекстуальное предложение эллиптическое предложение парцелляция функция рекламы сравнительный анализ advertising slogan incomplete sentence parceling function of advertising comparative analysis |
|
Description |
Стаття присвячена зіставному вивченню неповних речень у німецьких та українських рекламних слоганах фінансових, страхових і консалтингових установ. Проаналізовані неповні речення розподіляються на неповні контекстуальні та еліптичні речення. Неповні речення в слоганах розглядаються у взаємозв’язку із функцією реклами, спрямованої на залучення уваги клієнтів. Парцеляція як фігура стилістичного синтаксису підсилює експресивність у слоганах. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510 Статья посвящена сравнительному изучению неполных предложений в немецких и украинских рекламных слоганах финансовых, страховых и консалтинговых учреждений. Проанализированные неполные предложения разделяются на неполные контекстуальные и эллиптические. Неполные предложения в слоганах рассматриваются во взаимосвязи с функцией рекламы, направленной на привлечение внимания клиентов. Парцелляция, являясь фигурой стилистического синтаксиса, усиливает экспрессивность в слоганах. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510 The article deals with incomplete sentences in German and Ukrainian advertising slogans of banks, consulting and insurance companies. Incomplete sentences in slogans are studied in their connection to the function of advertisement which aims at attraction of clients. The slogans contain a stylistic figure parceling that makes the slogans even more expressive. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-12-27T13:36:18Z
2013-12-27T13:36:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лещенко, О.В. Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) [Текст] / О.В. Лещенко // Філологічні трактати. — 2013. — Т.5, №3. — С. 50-55.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510 |
|
Language |
uk
|
|