Запис Детальніше

Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ)
Неполные предложения в немецких и украинских слоганах (на материале рекламы финансових, страховых и консалтинговых учреждений)
Incomplete sentences in German and Ukrainian advertising slogans of banks, consulting and insurance companies
 
Creator Лещенко, О.В.
 
Subject рекламний слоган
неповне контекстуальне речення
еліптичне речення
парцеляція
функція реклами
заставний аналіз
рекламный слоган
неполное контекстуальное предложение
эллиптическое предложение
парцелляция
функция рекламы
сравнительный анализ
advertising slogan
incomplete sentence
parceling
function of advertising
comparative analysis
 
Description Стаття присвячена зіставному вивченню неповних речень у німецьких та українських рекламних слоганах фінансових, страхових і консалтингових установ. Проаналізовані неповні речення розподіляються на неповні контекстуальні та еліптичні речення. Неповні речення в слоганах розглядаються у взаємозв’язку із функцією реклами, спрямованої на залучення уваги клієнтів. Парцеляція як фігура стилістичного синтаксису підсилює експресивність у слоганах.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510
Статья посвящена сравнительному изучению неполных предложений в немецких и украинских рекламных слоганах финансовых, страховых и консалтинговых учреждений. Проанализированные неполные предложения разделяются на неполные контекстуальные и эллиптические. Неполные предложения в слоганах рассматриваются во взаимосвязи с функцией рекламы, направленной на привлечение внимания клиентов. Парцелляция, являясь фигурой стилистического синтаксиса, усиливает экспрессивность в слоганах.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510
The article deals with incomplete sentences in German and Ukrainian advertising slogans of banks, consulting and insurance companies. Incomplete sentences in slogans are studied in their connection to the function of advertisement which aims at attraction of clients. The slogans contain a stylistic figure parceling that makes the slogans even more expressive.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-12-27T13:36:18Z
2013-12-27T13:36:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лещенко, О.В. Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) [Текст] / О.В. Лещенко // Філологічні трактати. — 2013. — Т.5, №3. — С. 50-55.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33510
 
Language uk