Запис Детальніше

Сайт організації як інструмент формування її іміджу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сайт організації як інструмент формування її іміджу
Сайт организации как инструмент формирования ее имиджа
Site organization as a tool for shaping her image
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject сайт організації
імідж організації
інтернет-маркетинг
інтернет-технологии
маркетинг-освіти
сайт организации
имидж организации
интернет-маркетинг
интернет-технологии
маркетинг образования
site of organization
image of organization
Internet- marketing
Internet- technology
marketing education
 
Description Досліджено і апробовано на практиці можливості використання сайту організації як інструменту формування і розвитку її іміджу (на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету). Зокрема викладені підходи до формування таких елементів іміджу організації: іміджу товару – освітніх послуг зі спеціальності "Маркетинг"; іміджу споживачів товару – студентів спеціальності "Маркетинг"; іміджу персоналу – викладачів, співробітників та аспірантів кафедри; візуального, соціального та бізнес-іміджу кафедри.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Исследованы и апробированы на практике возможности использования сайта организации как инструмента формирования и развития ее имиджа (на примере сайта кафедры маркетинга и управление инновационной деятельностью Сумского государственного университета). В частности, изложены подходы к формированию таких элементов имиджа организации: имиджа товара - образовательных услуг по специальности "Маркетинг"; имиджа потребителей товара - студентов специальности "Маркетинг"; имиджа персонала - преподавателей, сотрудников и аспирантов кафедры; визуального, социального и бизнес-имиджа кафедры.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Are investigated and approved in practice the possibilities of using the site of organization as the tool of formation and development of its image (based on the example of the site of the department of marketing and control of the innovation activity of Sumy state university). In particular, approaches to the formation of such elements of the image of the organization are presented: the image of goods - educational services in the specialty “marketing”; the image of the users of goods - students of specialty “marketing”; the image of personnel - instructors, of colleagues and graduate students of department; visual, social and the business- image of department.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
 
Publisher ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2014-01-08T07:31:08Z
2014-01-08T07:31:08Z
2013-12
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Сайт організації як інструмент формування її іміджу [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – С. 414-428.
978-966-2787-63-4
978-83-63649-04-3
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
 
Language uk