Запис Детальніше

Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства
Распространение социальной отвественности бизнеса: роль идентичности стейкхолдеров предприятия
Propagation of Corporate Social Responsibility: the Role of Identities of Firm’s Stakeholders
 
Creator Дудкін, Олександр Валентинович
Дудкин, Александр Валентинович
Dudkin, Oleksandr Valentynovych
 
Subject соціальна відповідальність
стейкхолдер
ідентичність
мотивація
социальная ответственность
стейкхолдер
идентичность
мотивация
social responsibility
stakeholder
identity
motivation
 
Description Стаття присвячена дослідженню ролі ідентичності стейкхолдерів підприємств у поширенні практик соціальної відповідальності бізнесу. Автор проаналізував традиційну економічну мотивацію підприємців, персоналу та інвесторів; описав їх ідентичності; розглянув, яким чином ідентичність стейкхолдерів впливає на розвиток соціальної відповідальності підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Статья посвящена исследованию роли идентичности стейкхолдеров предприятий в распространении практик социальной ответственности бизнеса. Автор проанализировал традиционную экономическую мотивацию предпринимателей, персонала и инвесторов; описал их идентичности; рассмотрел, каким образом идентичность стейкхолдеров влияет на развитие социальной ответственности предприятий.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
The article investigates the role of identity of enterprise’s stakeholders in the propagation of corporate social responsibility practices. The author has analyzed the conventional economic incentives of entrepreneurs, staff and investors; described their identities; consider how the identity of stakeholder influences on the development of corporate social responsibility.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
 
Publisher Сумський національний аграрний університет
 
Date 2014-01-09T13:25:48Z
2014-01-09T13:25:48Z
2013-05
 
Type Article
 
Identifier Дудкін, О.В. Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – 2013. – № 6 (57). – С. 141-146.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
 
Language uk