РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ
|
|
Creator |
Салогубова, В. М.
Івченко, Є. А. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-01-10T07:29:42Z
2014-01-10T07:29:42Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Салогубова В. М. РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, Є. А. Івченко // Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля :на підставі матеріалів ХІХ науково-практичної конференції «Університет і регіон» з проблем сучасної освіти31 жовтня - 1 листопада 2013 року / уклад.: Ю.І. Осенін, О.І. Серебряков ; за заг. ред. О.Л. Голубенка. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3414 |
|
Language |
uk
|
|