Запис Детальніше

РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ
 
Creator Салогубова, В. М.
Івченко, Є. А.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-01-10T07:29:42Z
2014-01-10T07:29:42Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Салогубова В. М. РОЛЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВНЗ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, Є. А. Івченко // Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля :на підставі матеріалів ХІХ науково-практичної конференції «Університет і регіон» з проблем сучасної освіти31 жовтня - 1 листопада 2013 року / уклад.: Ю.І. Осенін, О.І. Серебряков ; за заг. ред. О.Л. Голубенка. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3414
 
Language uk