Запис Детальніше

Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах задачного підходу до навчання

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах задачного підходу до навчання
Управление учебно-познавательной деятельностью студентов в условиях задачного подхода к обучению
Management of teaching and learning activities of students in task approach of learning
 
Creator Віхрова, Олена Вікторівна
Слюсаренко, Микола Анатолійович
 
Subject



 
Description В статті розглядається проблема застосування задачного підходу до навчання як основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Обґрунтовується необхідність впровадження задачного підходу як умова підвищення рівня фахової підготовки студентів.
В статье рассматривается проблема применения задачного подхода к обучению как основы управления учебно-познавательной деятельностью студентов. Обосновывается необходимость внедрения задачного подхода как условие повышения уровня профессиональной подготовки студентов.
This paper addresses the problem of the use of task approach to learning as the basis for management of teaching and learning activities of students. The necessity of the implementation of task approach as a condition for raising the level of professional training of students is grounded.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2014-01-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/242
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 10-15
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 10-15
Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 10-15
2309-1495
 
Language eng
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/242/228
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning