Особливості контролю знань студентів першого курсу з неорганічної хімії в умовах кредитно-модульної системи навчання
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості контролю знань студентів першого курсу з неорганічної хімії в умовах кредитно-модульної системи навчання
Особенности контроля знаний студентов первого курса по неорганической химии в условиях кредитно-модульной системы обучения Features of the monitoring of the knowledge of the first year student in inorganic chemistry in a credit-module system |
|
Creator |
Дуброва, Олена Петрівна
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Специфіка педагогічних проблем сучасної освіти обумовлена необхідністю набуття майбутнім фахівцем соціально-економічного та професійного досвіду практичної діяльності. Формування професійних компетенцій майбутнього бакалавра нині вимагає від навчального закладу принципово нового підходу. Корінне поліпшення якості підготовки може бути забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання, але і ефективним управлінням процесу контролю, оцінки та облік навчальної діяльності студентів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні критеріїв об’єктивного контролю та оцінювання знань студентів першого курсу з неорганічної хімії в умовах кредитно-модульного навчання. В ході дослідження було здійснено: аналіз літературних джерел з теорії і практики контрольно-оцінювальної діяльності й обґрунтовано дидактичну сутність контролю, його форм і методів; визначенні основні критерії оцінювання навчальних досягнень; розроблені та теоретично обґрунтувати основні варіанти взаємозв’язку форм та видів організації контролю навчального процесу з критеріями оцінювання при проведенні навчальних аудиторних занять різних видів навчальної діяльності; експериментально перевірити умови ефективності організації контролю навчальної діяльності студентів з неорганічної хімії в процесі кредитно-модульного навчання. Обґрунтований контроль знань студентів забезпечить об’єктивне оцінювання та створить умови для індивідуального розвитку та удосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи навчання.
Специфика педагогических проблем современного образования обусловлена необходимостью приобретения будущим специалистом социально-экономического и профессионального опыта практической деятельности. Формирование профессиональных компетенций будущего бакалавра сейчас требует от учебного заведения принципиально нового подхода. Коренное улучшение качества подготовки может быть обеспечено не только существенным усовершенствованием методов обучения, но и эффективным управлением процессом контроля, оценки и учета учебной деятельности студентов. Цель исследования заключается в теоретическом обосновании критериев объективного контроля и оценивания знаний студентов первого курса по неорганической химии в условиях кредитно-модульного обучения. В ходе исследования было осуществлено: анализ литературных источников по теории и практике контрольно-оценочной деятельности и обоснована дидактическая сущность контроля, его формы и методы; определены основные критерии оценки учебных достижений; разработаны и теоретически обоснованны основные варианты взаимосвязи форм и видов организации контроля учебного процесса с критериями оценивания при проведении учебных аудиторных занятий различных видов учебной деятельности; экспериментально проверены условия эффективности организации контроля учебной деятельности студентов по неорганической химии в процессе кредитно-модульного обучения. Обоснованный контроль знаний студентов обеспечит объективное оценивание и создаст условия для индивидуального развития и совершенствования учебного процесса в условиях кредитно-модульной системы обучения. The specificity of the educational problems of modern education is due to the necessity of acquiring future professionals socio-economic and professional experience of practice. Formation of professional competence of future bachelor now requires the institution of a fundamentally new approach. Radical improvement in the quality of training can be provided not only significant improvement of teaching methods, but also efficient management process control, measurement and record of learning activities of students. The purpose of the research is a theoretical justification criteria of objective monitoring and assessment of first year students in inorganic chemistry in a credit- modular training. The research was carried out: analysis of the literature on the theory and practice of control and assessment activities and grounded didactic nature of control, its forms and methods, identifying the main criteria for evaluating academic performance, developing and theoretically justification of the main choices of the relationship types and forms of control training process of evaluation criteria during the learning of classes of different learning activities, experimental verifying the effectiveness of condition monitoring learning activities of students in inorganic chemistry in the process of credit-modular training. Justified control of student learning will provide an objective assessment and create conditions for self-education and improvement of the learning process in a credit-module system. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-01-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/247
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 40-45
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 40-45 Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 40-45 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/247/233
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|