Запис Детальніше

Значення кольорів у культурах народів світу у контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3170/
 
Title Значення кольорів у культурах народів світу у контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи
The meaning of the colours in the cultures across the world in the context of the social and cultural competence development of the future primary school teachers
Значение цветов в культурах народов мира в контексте формирования социокультурной компетенции будущих учителей начальной школы
 
Creator Веклич, Юлія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто надзвичайно важливу проблему значення кольорів у культурах народів світу. Проаналізовано багатозначність універсального поняття лексеми «колір» у основних європейських мовах. Досліджено етимологію назви кольору зі значенням «білий». Висвітлено феномен лінгвістичної гіпотези мовної відносності кольорів, а також символічний аспект функціювання найменувань кольорів. Наведено значення та використання білого кольору у культурах народів світу. У подальших дослідженнях можливе надання значення чорного та червоного кольорів у культурах різних народів, з метою мотивації формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи, готових до міжкультурного спілкування в різних сферах життєдіяльності сучасного глобалізованого суспільства.
The article deals with the extremely important problem of the colour meaning across world cultures. The universal concept of the lexeme “colour” in the main European languages polysemy has been analyzed. The etymology of the colour name with the meaning “white” has been investigated. The language relativity linguistic hypothesis phenomenon has been explained as well as the functioning of the names of colours symbolic aspect. Meanings and usage of the white colour across world cultures have been pointed out. In further investigations the meanings of the black and red colours in the cultures of different nations may be provided for the motivation of the social and cultural competence development of the future primary school teachers who are ready to intercultural communication in different spheres of the globalized society.
В статье рассмотрена чрезвычайно важная проблема значения цветов в культурах народов мира. Проанализована многозначность универсального понятия лексемы «цвет» в основных европейских языках. Исследована этимология названия цвета со значеним «белый». Освещен феномен лингвистической гипотезы языковой относительности цветов, а также символический аспект функционирования наименований цветов. Приведены значения и использование белого цвета в культурах народов мира. В дальнейших исследованиях возможно предоставление значения черного и красного цветов в культурах разных народов, с целью мотивации формирования социокультурной компетентности будущих учителей начальной школы, готовых к межкультурному общению в разных сферах жизнедеятельности современного глобализованного общества.
 
Publisher Ялта: РВВ КГУ
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3170/1/Veklych_Y_PSPO_13_FLMD_PI.pdf
Веклич, Юлія Іванівна (2013) Значення кольорів у культурах народів світу у контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи Проблеми сучасної педагогічної освіти., 39 (3). с. 56-62.