Запис Детальніше

Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)
 
Creator Горбач, О.В.
 
Subject неологізм
соціолінгвістика
лексика маркетингу
neologism
sociolinguistics
vocabulary of marketing
811.112.2’373.43
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2014-01-15T11:43:19Z
2014-01-15T11:43:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Горбач О.В. Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) / О.В. Горбач // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 1./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 112-114
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4322
 
Language uk