Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)
|
|
Creator |
Горбач, О.В.
|
|
Subject |
неологізм
соціолінгвістика лексика маркетингу neologism sociolinguistics vocabulary of marketing 811.112.2’373.43 |
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2014-01-15T11:43:19Z
2014-01-15T11:43:19Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горбач О.В. Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) / О.В. Горбач // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 1./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 112-114
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4322 |
|
Language |
uk
|
|