Запис Детальніше

До питання визначення стану сформованості фонологічних знань в учнів 5-6 класів з ТПМ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання визначення стану сформованості фонологічних знань в учнів 5-6 класів з ТПМ
К вопросу определения состояния сформированности фонологические знаний в учащихся 5-6 классов с ТНР
The problem of knowledge of phonological formation of at pupils of 5-6 classes with severe speech disabilities
 
Creator Мельніченко, Тетяна Василівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлено шляхи побудови експериментальної методики діагностики сформованості фонологічного компоненту мовлення в учнів 5-6 класів з ТПМ; наведено приклади завдань для визначення рівня оволодіння фонологічними знаннями учнями з тяжкими мовленнєвими розладами
В статье освещены пути построения экспериментальной методики диагностики сформированности фонологического компонента речи у учеников 5-6 классов с ТНР; приведены примеры заданий для определения уровня овладения фонологическими знаниями учащимися с тяжелыми речевыми расстройствами
The ways of construction of the diagnostic experimental technique of phonological component of speech formation at pupils of 5-6 classes with severe speech disabilities are represented in the article; examples of tasks to determine the phonologic knowledge level at abovementioned pupils with severe speech disabilities are stood for
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2013-01-23
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3179/1/T_Melnichenko_OOZOPSHR_3_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2013) До питання визначення стану сформованості фонологічних знань в учнів 5-6 класів з ТПМ Освіта осіб з особливими потребами :шлях розбудови : наук-метод.зб.: Вип.3. Частина 2./ за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої, 2 (3). с. 155-162. ISSN 978-966-2669-17-6
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3179/