PARAMETRIC PRINCIPLES OF TRANSPORT SERVICE QUALITY
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PARAMETRIC PRINCIPLES OF TRANSPORT SERVICE QUALITY
ПАРАМЕТРАЛЬНЫЕ ПРИНЦИПЫ КАЧЕСТВА ТРАНПОРТНЫХ УСЛУГ ПАРАМЕТРАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ЯКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ |
|
Creator |
Валько, А. М.; National Aviation University
|
|
Subject |
—
quality; standard ISO 9000:2001; qualimetry; product quality indices; transport technologies; ransport enterprises UDC 656.07 (045) — качество; стандарт ISO 9000:2001; квалиметрия; показатели качества продукции; транспортные технологии; транспортные предприятия УДК 656.07 (045) — якість; стандарт ISO 9000:2001; кваліметрія; показники якості продукції; транспортні технології; транспортні підприємства УДК 656.07 (045) |
|
Description |
Conceptual approach to operation of transportation enterprises following the principles of quality management is analyzed. Components of service quality as a product of the enterprise activity are identified. The main approaches to the indicators of evaluating the transportation service quality are considered. The problems of formulating the indicators of service management in the transportation and technological sphere are defined. The main parametric principles of transport service quality are outlined. The focus is placed on unconditional and mandatory correspondence to the quality of transport service in accord with the standards, normative requirements and international agreements.
Проанализирован концептуальный подход в работе транспортных предприятий согласно с менеджментом качества. Обозначены составляющие качества услуг как продукта деятельности всего предприятия. Рассмотрены основные подходы к показателям оценки качества транспортного обслуживания. Указано проблематику особенностей формирования показателей сервисного обслуживания в транспортно-технологической сфере. Перечислены основные параметральные принципы качества транспортных услуг. Внимание акцентировано на безусловном и обязательном соответствии качеству транспортного обслуживания согласно требованиям стандартов и нормативных актов, а также требованиям международных договоров и соглашений. Проаналізовано концептуальний підхід в роботі транспортних підприємств згідно менеджменту якості. Визначено складові якості послуг як продукта діяльності всього підприємства. Розглянуті основні підходи до показників оцінки якості транспортного обслуговування. Зазначено проблематику особливостей формування показників сервісного обслуговування в транспортно-технологічній сфері. Перелічені основні параметральні принципи якості транспортних послуг. Закцентовано увагу на безумовній і обов'язковій відповідності до якості транспортного обслуговування згідно вимогам стандартів і нормативних актів, а також вимогам міжнародних договорів і угод. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-01-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5584
|
|
Source |
Наукоємні технології; Том 19, № 3 (2013); 317-321
Science-based technologies; Том 19, № 3 (2013); 317-321 Наукоемкие технологии; Том 19, № 3 (2013); 317-321 |
|
Language |
uk
|
|