Запис Детальніше

Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов
The concept of "secondary linguistic identity" in the theory and methods of teaching foreign languages
Концепт «вторичная языковая личность» в теории и методике обучения иностранных языков
 
Creator Соломаха, Анжеліка Вікторівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті автор звертається до питання необхідності певних змін в науковій парадигмі методики навчання іноземній мові, методологічною основою якої на сучасному етапі свого розвитку стала лінгводидактика. Центральним концептом лінгводидактики є концепт «мовна особистість», який, з огляду на специфічність навчальної дисципліни «Методика навчання іноземній мові», трасформується в концепт «вторинна мовна особистість», формування якої передбачає оволодіння іноземною мовою не лише на рівні мовного коду, а й інтеграцію особистості, яка її вивчає, в мовну картину світу її носіїв.
The author addresses the question of the necessity of some changes in the paradigm of scientific methods of teaching foreign languages, the methodological basis of which at the present stage of its development became Linguodidactics . Central concept of linguistics is the concept of " linguistic identity ", which due to the specifics of the discipline "Methods of teaching foreign languages " is transformed into the concept of " secondary linguistic identity ," which is necessary for the formation of language acquisition not only as a language code , but also the integration of the individual in studying the language linguistic picture of the world of its speakers .
В статье автор обращается к вопросу необходимости некоторых изменений в научной парадигме методики обучения иностранных языков, методологической основой которой на современном этапе своего развития стала лингводидактика. Центральным концептом лингводидактики является концепт «языковая личность», который в силу специфичности учебной дисциплины «Методика обучения иностранным языкам» трансформируется в концепт «вторичная языковая личность», для формирования которой необходимо овладение языком не только как языковым кодом, но и интеграцию изучающей язык личности в языковую картину мира его носителей.
 
Publisher Педагогічний інститут та Інститут психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3197/1/Solomakha_A_VPP_13_FLMD_PI.pdf
Соломаха, Анжеліка Вікторівна (2013) Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов Вісник психології і педагогіки (13).
 
Relation http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_13
http://elibrary.kubg.edu.ua/3197/