Запис Детальніше

Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми дошкільної і початкової освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми дошкільної і початкової освіти
Психолого-педагогические и психофизиологические проблемы дошкольного и начального образования
Psychological and Teaching and psyhofyzyolohycheskye and chief problems of preschool education
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Subject Педагогічний процес
 
Description У статті розглядаються основні проблеми сучасної дошкільної і початкової освіти у становленні творчої особистості учнів. На підставі вивчення їх психофізіологічних особливостей, аналізується система взаємодії переходу від дошкільної освіти до початкової, визначаються їх сутнісні ознаки у звязку з переходом до 12 - річного навчання у школі. Пропонуються поради вчителям початкових класів щодо роботи з дітьми шестирічного віку.
В статье рассматриваются основные проблемы современного дошкольного и начального образования в становлении творческой личности учащихся. На основании изучения их психофизиологических особенностей, анализируется система взаимодействия перехода от дошкольного образования к начальному, определяются их сущностные признаки в связи с переходом к 12 - летнему обучению в школе. Предлагаются советы учителям начальных классов по работе с детьми шестилетнего возраста.
This paper discusses the main problems of modern pre-school and primary education in becoming a creative individual students. On the basis of their physiological characteristics, analyzes the system of interaction of transition from pre-school to primary, defined by their essential features in connection with the transition to 12 - years of schooling. We offer advice on primary school teachers work with children six years of age.
 
Date 2006
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3227/1/O_KOCHERGA_PPTP_2006_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2006) Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми дошкільної і початкової освіти Педагогічний процес: теорія та практика, 5. с. 202-212. ISSN 2078-1687
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3227/