Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів
Учет психофизиологических особенностей ребенка в подготовке педагогов Taking into account the physiological characteristics of the child in the preparation of teachers |
|
Creator |
Кочерга, Олександр Васильович
|
|
Subject |
Педагогічний процес
|
|
Description |
У статті розглядаються психофізіологічні особливості дітей на стадії утворення конкретних операцій у період їх становлення з 6 до 10 років. Пропонуються маркери розвитку,які дають можливість визначити гармонізацію навчальної діяльності дитини в початковій школі. Досліджується можливість кращої взаємодії між вчителем та учнем початкової школи, яка має бути відповідною природним можливостям дитини.
В статье рассматриваются психофизиологические особенности детей на стадии образования конкретных операций в период их становления с 6 до 10 лет. Предлагаются маркеры развития, которые дают возможность определить гармонизацию учебной деятельности ребенка в начальной школе. Исследуется возможность лучшего взаимодействия между учителем и учеником начальной школы, которая должна быть соответствующей природным возможностям ребенка. The article reviews the physiological characteristics of children at the stage of formation of specific operations during their formation from 6 to 10 years. Proposed development of markers that enable the harmonization of training activities to determine a child in elementary school. The possibility of better interaction between teacher and pupil primary school, which should be appropriate natural abilities of the child. |
|
Date |
2007
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3228/1/O_KOCHERGA_PPTP_2007_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2007) Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів Педагогічний процес: теорія та практика, 4. с. 195-204. ISSN 2078-1687 |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3228/
|
|