Запис Детальніше

Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів
Учет психофизиологических особенностей ребенка в подготовке педагогов
Taking into account the physiological characteristics of the child in the preparation of teachers
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Subject Педагогічний процес
 
Description У статті розглядаються психофізіологічні особливості дітей на стадії утворення конкретних операцій у період їх становлення з 6 до 10 років. Пропонуються маркери розвитку,які дають можливість визначити гармонізацію навчальної діяльності дитини в початковій школі. Досліджується можливість кращої взаємодії між вчителем та учнем початкової школи, яка має бути відповідною природним можливостям дитини.
В статье рассматриваются психофизиологические особенности детей на стадии образования конкретных операций в период их становления с 6 до 10 лет. Предлагаются маркеры развития, которые дают возможность определить гармонизацию учебной деятельности ребенка в начальной школе. Исследуется возможность лучшего взаимодействия между учителем и учеником начальной школы, которая должна быть соответствующей природным возможностям ребенка.
The article reviews the physiological characteristics of children at the stage of formation of specific operations during their formation from 6 to 10 years. Proposed development of markers that enable the harmonization of training activities to determine a child in elementary school. The possibility of better interaction between teacher and pupil primary school, which should be appropriate natural abilities of the child.
 
Date 2007
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3228/1/O_KOCHERGA_PPTP_2007_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2007) Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів Педагогічний процес: теорія та практика, 4. с. 195-204. ISSN 2078-1687
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3228/