Запис Детальніше

ЕТИЧНИЙ ВИМІР БІЗНЕСУ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3229/
 
Title ЕТИЧНИЙ ВИМІР БІЗНЕСУ
Этическое измерение бизнеса
Ethical dimension of business
 
Creator Овсянкіна, Людмила Анатоліївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлений порівняльний аналіз моральних цінностей бізнесу у різних типах суспільства – східної та західної цивілізації, індустріального та інформаційного суспільства, що функціонують у сучасному світі і визначають основні моделі господарювання. Доведено, що цінності, домінуючі в сучасному світі – це поєднання двох систем, в основі яких лежить ринкова економіка: цінностей попереднього індустріального суспільства (яке сформувало традиційні цінності індивідуального підприємництва) та цінностей постіндустріального (інформаційного) суспільства (яке сформувало нову етику соціальної відповідальності). Нова етика покликана згуртувати людство на засадах довіри та нових духовних принципів, враховуючи нові вимоги часу, нові потенційні можливості та весь попередній накопичений досвід інтелектуального та морального розвитку.
В статье представлен сравнительный анализ нравственных ценностей бизнеса в различных типах общества – восточной и западной цивилизации, индустриального и постиндустриального (информационного) общества, функционирующих в современном мире и определяющих основные модели хозяйствования. Доказано, что ценности, доминирующие в современном мире – это сочетание двух систем, в основе которых лежит рыночная экономика: ценностей предыдущего индустриального общества (которое сформировало традиционные ценности индивидуального предпринимательства) и ценностей постиндустриального (информационного) общества (которое сформировало новую этику социальной ответственности). Новая этика призвана сплотить человечество на основе доверия и новых духовных принципов, учитывая новые требования времени, новые потенциальные возможности и весь предыдущий накопленный опыт интеллектуального и нравственного развития.
Active restructuring of the entire system of socio-economic relations that occur in countries with economies in transition, actualizes the problem of introduction of such business in Ukraine economically and morally served to benefit the state. Today the problem of finding a new business model is increasingly attracting the attention of modern scientists, philosophers, sociologists, psychologists and political scientists. But business in the XXI century is focused not only on the growth of income and productivity. Modern businessmen realize that doing business effectively impossible, if not created conditions in which the employee is able to reach their full potential. They also recognize the role of spiritual values and responsibility for the consequences of their economic actions. Spiritually-moral problems faced by modern businessmen (as the main subjects of the market) while solving purely rational economic issues in a competitive environment are such that require deep philosophical analysis.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3229/1/Ovsyankina_2013_etuchnyi.pdf
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна (2013) ЕТИЧНИЙ ВИМІР БІЗНЕСУ Етичний вимір бізнесу // Практична філософія. (4). с. 77-85.