Запис Детальніше

Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування
Влияние факторов окружающей среды на векторы задач холистического маркетинга ритейл-сетей на рынке продуктов питания
The environmental factors effect on the task vectors of holistic marketing of retail-networks on the food market
 
Creator Шубін, О.О.
Криковцев, О.О.
 
Subject холістичний маркетинг
ритейл-мережа
продукти харчування
оточуюче середовище
ринок
холистический маркетинг
ритейл-сеть
продукты питания
окружающая среда
рынок
holistic marketing
retail network
food
environment
market
 
Description У статті розглядаються питання дослідження чинників загального маркетингового середовища та найближчого оточення і їх впливу на вектори завдань ритейл-мережі при формуванні стратегії холістичного маркетингу. Наводяться результати аналізу впливу виявлених векторів на формування конкретних векторів, отримані на матеріалах ритейл-мереж, які діють на ринку продуктів харчування в Донецькому регіоні. Обґрунтовується необхідність формування векторів завдань згідно зі стратегією холістичного маркетингу, яка вимагає цілісних взаємодій у контурах зовнішніх і внутрішніх учасників бізнес-системи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
В статье рассматриваются вопросы исследования факторов общей маркетинговой среды и ближайшего окружения и их влияния на векторы задач маркетинговой торговой сети при формировании стратегии холистического маркетинга. Приводятся результаты анализа влияния выявленных векторов на формирование конкретных векторов, полученные на материалах ритейл-сетей, которые действуют на рынке продуктов питания в Донецком регионе. Обосновывается необходимость формирования векторов задач согласно стратегии холистического маркетинга, которая требует целостных взаимодействий в контурах внешних и внутренних участников бизнес-системы.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
The purpose of the article is to develop evaluation criteria and testing their determination in the interaction of sellers and consumers. It is shown that formation of a single market space forcing the participants to consider the requirements and environmental factors in the formation of significant competitive advantage. Such factors as general environment and factors of entourage are taken into consideration.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-28T07:07:10Z
2014-01-28T07:07:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шубін, О.О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування [Текст] / О.О. Шубін, О.О. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 13-22.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
 
Language uk