Медийные события и их влияние на польский национальный бренд
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Медийные события и их влияние на польский национальный бренд
Медійні події та їх вплив на польський національний бренд Media events and their impact on Polish national brand |
|
Creator |
Клiсiньскi, Януш Сильверюшович
Клисински, Януш Сильверюшович Klisinski, Yanush Sylveriushovych Прокопенко, М.А. |
|
Subject |
национальная популяризация
национальный бренд медийные события имидж репутация капитал бренда національна популяризація національний бренд медійна подія імідж репутація капітал бренда national popularization national brand media events image reputation brand capital |
|
Description |
У статті акцентовано увагу на тому, що велика медійна подія, підготована та організована державними організаціями (наприклад, проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012), має безпосередній вплив на зростання значення національного бренда в міжнародному рейтингу. Зокрема, проаналізовано позитивні результати проведення чемпіонату Євро-2012 для Польщі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 В статье акцентировано внимание на том, что большое медийное событие, подготовленное и организованное государственными организациями (как пример приводился Чемпионат Европы по футболу Евро-2012), имеет непосредственное влияние на рост значения национального бренда в международном рейтинге. В частности, проанализированы позитивные результаты проведения чемпионата Евро-2012 для Польши. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 The author emphasizes in the article that great media event which has been arranged and organized by the authorities (e.g. the European Championship on the football Euro-2012) has a direct impact on the growth of national brand popularity in the international ranking. In particular, the positive results of the arrangement of the European Championship Euro-2012 have been analyzed in the article. The problems of recognizing of Polish trade brands and logos are explored. Media events and brand-leaders are considered. The championship Euro-2012 has been also viewed as a media event in the article. The status of the Polish national brand has been investigated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
|
Publisher |
Сумский государственный университет
|
|
Date |
2014-01-28T07:34:22Z
2014-01-28T07:34:22Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Клисиньски, Я.С. Медийные события и их влияние на польский
национальный бренд [Текст] / Я.С. Клисиньски, М.А. Прокопенко// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 32-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726 |
|
Language |
ru
|
|