Запис Детальніше

Медийные события и их влияние на польский национальный бренд

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Медийные события и их влияние на польский национальный бренд
Медійні події та їх вплив на польський національний бренд
Media events and their impact on Polish national brand
 
Creator Клiсiньскi, Януш Сильверюшович
Клисински, Януш Сильверюшович
Klisinski, Yanush Sylveriushovych
Прокопенко, М.А.
 
Subject национальная популяризация
национальный бренд
медийные события
имидж
репутация
капитал бренда
національна популяризація
національний бренд
медійна подія
імідж
репутація
капітал бренда
national popularization
national brand
media events
image
reputation
brand capital
 
Description У статті акцентовано увагу на тому, що велика медійна подія, підготована та організована
державними організаціями (наприклад, проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012),
має безпосередній вплив на зростання значення національного бренда в міжнародному рейтингу.
Зокрема, проаналізовано позитивні результати проведення чемпіонату Євро-2012 для Польщі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
В статье акцентировано внимание на том, что большое медийное событие, подготовленное
и организованное государственными организациями (как пример приводился Чемпионат Европы
по футболу Евро-2012), имеет непосредственное влияние на рост значения национального бренда
в международном рейтинге. В частности, проанализированы позитивные результаты
проведения чемпионата Евро-2012 для Польши.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
The author emphasizes in the article that great media event which has been
arranged and organized by the authorities (e.g. the European Championship on the football Euro-2012)
has a direct impact on the growth of national brand popularity in the international ranking. In particular,
the positive results of the arrangement of the European Championship Euro-2012 have been analyzed in
the article. The problems of recognizing of Polish trade brands and logos are explored. Media events and
brand-leaders are considered. The championship Euro-2012 has been also viewed as a media event in the
article. The status of the Polish national brand has been investigated.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
 
Publisher Сумский государственный университет
 
Date 2014-01-28T07:34:22Z
2014-01-28T07:34:22Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Клисиньски, Я.С. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд [Текст] / Я.С. Клисиньски, М.А. Прокопенко// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 32-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33726
 
Language ru