Запис Детальніше

Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования
Інтегровані маркетингові комунікації на ринку геліоенергетичного обладнання
Integrated marketing communications at solar energy equipment market
 
Creator Литовченко, И.Л.
Шкурупская, И.А.
 
Subject интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)
синергетический эффект
гелиотехника
коммуникационная эффективность
экономическая эффективность
социальная эффективность
интерактивность
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
синергетичний ефект
геліотехніка
комунікаційна ефективність
економічна ефективність
соціальна ефективність
інтерактивність
integrated marketing communications (IMC)
synergistic effect
solar energy equipment
efficiency of communications
economic efficiency
social efficiency
interactivity
 
Description Стаття присвячена розвитку поняття «інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)», а також його адаптації до специфічного ринку геліоенергетичного обладнання. Розглянуто теоретичні розробки зарубіжних і вітчизняних учених у галузі ІМК. Дано авторське визначення поняття ІМК, що припускає досягнення синергетичного ефекту. Вивчено причини переходу сучасних підприємств до використання ІМК у маркетинговій діяльності, а також визначено тенденції їх поширення. Виявлено фактори, що впливають на процес формування комплексу ІМК підприємства на ринку геліоенергетичного обладнання. Запропоновано перелік маркетингових заходів, що входять до ІМК для даного ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33734
Статья посвящена развитию понятия «интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)», а также его адаптации к специфическому рынку гелиоэнергетического оборудования. Рассмотрены теоретические разработки зарубежных и отечественных ученых в области ИМК. Дано авторское определение понятия ИМК, предполагающее достижение синергетического эффекта. Изучены причины перехода современных предприятий к использованию ИМК в маркетинговой деятельности, а также определены тенденции их распространения. Выявлены факторы, влияющие на процесс формирования комплекса ИМК предприятия на рынке гелиоэнергетического оборудования. Предложен перечень маркетинговых мероприятий, входящих в ИМК для данного рынка.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33734
The article is devoted to the development of the concept of «integrated marketing communications», as well as its adaptation to a specific market of solar energy equipment.The theoretical development of foreign and domestic scholars in the field of IMC is considered.
The aim of the article is to define the concept of «integrated marketing communications» and use them in the market of solar еnergy equipment in an information economy. The author's definition of the concept of IMC is given, including the achievement of synergies. The reasons for the transition to the use of modern enterprises IMC in marketing activities are explored, as well as the tendencies of their distribution.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33734
 
Publisher Сумский государственный университет
 
Date 2014-01-28T09:01:15Z
2014-01-28T09:01:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Литовченко, И.Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования [Текст] / И.Л. Литовченко, И.А. Шкурупская // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 52-65.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33734
 
Language ru