Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми
Маркетинговые коммуникационные практики общественных организаций по предотвращению торговли людьми Marketing communication practices of public organizations to prevent human trafficking |
|
Creator |
Борисова, Т.М.
|
|
Subject |
торгівля людьми
маркетинг некомерційна організація маркетингова комунікація уразлива група населення торговля людьми некоммерческая организация маркетинговая коммуникация уязвимая группа населения human trafficking marketing public organization marketing communication vulnerable group |
|
Description |
У статті представлена частина результатів дослідження стану виконання Україною Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми, в якому автор брала участь та готувала аналітичний звіт для GRETA. Проаналізовані маркетингові комунікаційні заходи за аспектами: координованість діяльності відправників, цільова спрямованість, тематика повідомлення, обґрунтованість вибору цільових аудиторій, канали передавання повідомлення, наявність зворотного зв'язку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738 В статье представлена часть результатов исследования состояния выполнения Украиной Конвенции Совета Европы о мероприятиях по противодействию торговле людьми, в котором автор принимала участие и готовила аналитический отчет для GRETA. Проанализированы основные аспекты маркетинговых коммуникационных мероприятий: координированность деятельности отправителей, целевая направленность, тематика сообщения, обоснованность выбора целевых аудиторий, каналы передачи сообщения, наличие обратной связи. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738 The aim of the article is to analyze marketing communicative measures against human trafficking which were implemented by public organizations in 15 regions of Ukraine in 2011-2012. There are following research objectives: - to investigate what kind of campaign or program of preventing the potential victims of human trafficking has been used by Ukrainian public organizations during 2011-2012; - to determine whether marketing communicative measures have been implemented on the basis of previously carried out researches for determining effective preventive methods and to find out if they were addressed to a target group of potential victims; - to analyze the material used for the campaigns or programs and its dissemination. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-01-28T09:16:55Z
2014-01-28T09:16:55Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисова, Т.М. Маркетингові комунікаційні практики громадських
організацій із запобігання торгівлі людьми [Текст] / Т.М. Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 75-85.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738 |
|
Language |
uk
|
|