Запис Детальніше

Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми
Маркетинговые коммуникационные практики общественных организаций по предотвращению торговли людьми
Marketing communication practices of public organizations to prevent human trafficking
 
Creator Борисова, Т.М.
 
Subject торгівля людьми
маркетинг
некомерційна організація
маркетингова комунікація
уразлива група населення
торговля людьми
некоммерческая организация
маркетинговая коммуникация
уязвимая группа населения
human trafficking
marketing
public organization
marketing communication
vulnerable group
 
Description У статті представлена частина результатів дослідження стану виконання Україною Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми, в якому автор брала участь та готувала аналітичний звіт для GRETA. Проаналізовані маркетингові комунікаційні заходи за аспектами: координованість діяльності відправників, цільова спрямованість, тематика повідомлення, обґрунтованість вибору цільових аудиторій, канали передавання повідомлення, наявність зворотного зв'язку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738
В статье представлена часть результатов исследования состояния выполнения Украиной
Конвенции Совета Европы о мероприятиях по противодействию торговле людьми, в котором
автор принимала участие и готовила аналитический отчет для GRETA. Проанализированы
основные аспекты маркетинговых коммуникационных мероприятий: координированность
деятельности отправителей, целевая направленность, тематика сообщения, обоснованность
выбора целевых аудиторий, каналы передачи сообщения, наличие обратной связи.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738
The aim of the article is to analyze marketing communicative measures
against human trafficking which were implemented by public organizations in 15 regions of Ukraine in
2011-2012. There are following research objectives:
- to investigate what kind of campaign or program of preventing the potential victims of human
trafficking has been used by Ukrainian public organizations during 2011-2012;
- to determine whether marketing communicative measures have been implemented on the basis of
previously carried out researches for determining effective preventive methods and to find out if they
were addressed to a target group of potential victims;
- to analyze the material used for the campaigns or programs and its dissemination.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-28T09:16:55Z
2014-01-28T09:16:55Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Борисова, Т.М. Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми [Текст] / Т.М. Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 75-85.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33738
 
Language uk