Запис Детальніше

Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Социальный медиа маркетинг как инструмент продвижения продукта предприятия
Social media marketing as a tool of enterprise’s product promotion
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Нєшева, А.Д.
 
Subject соціальні медіа
Інтернет-простір
веб-сайт
контент
трафік
соціальні мережі
Інтернет-маркетинг
соціальний медіа маркетинг
социальные медиа
Интернет-пространство
веб-сайт
контент
трафик
социальные сети
Интернет-маркетинг
социальный медиа маркетинг
social marketing
Internet-scope
social networks
web-site
content traffic
Internetmarketing
social media marketing
 
Description У статті досліджено існуючі підходи до трактування сутності поняття «соціальний медіа
маркетинг». Досліджено основні тенденції використання соціального медіа маркетингу як
складової маркетингової стратегії підприємства. Визначено роль та функції фахівця з
маркетингу в процесі використання соціальних медіа. Стаття може бути корисною для
маркетологів, які шукають нові способи розвитку компанії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
В статье исследованы существующие подходы к трактовке сущности понятия «социальный
медиа маркетинг». Исследованы основные тенденции использования социального медиа
маркетинга как составляющей маркетинговой стратегии предприятия. Определена роль и
функции специалиста по маркетингу в процессе использования социальных медиа. Статья
может быть полезной для маркетологов, которые ищут новые способы развития компании.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
The aim of this article is to analyze the connection and relation between
social media marketing and enterprise’s products promotion, to show the importance of using social
media in marketing and the role of marketers in this process.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-28T09:27:34Z
2014-01-28T09:27:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства [Текст] / О.Ф. Грищенко, А.Д. Нєшева// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 86-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
 
Language uk