Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Социальный медиа маркетинг как инструмент продвижения продукта предприятия Social media marketing as a tool of enterprise’s product promotion |
|
Creator |
Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна Hryshchenko, Olena Fedorivna Нєшева, А.Д. |
|
Subject |
соціальні медіа
Інтернет-простір веб-сайт контент трафік соціальні мережі Інтернет-маркетинг соціальний медіа маркетинг социальные медиа Интернет-пространство веб-сайт контент трафик социальные сети Интернет-маркетинг социальный медиа маркетинг social marketing Internet-scope social networks web-site content traffic Internetmarketing social media marketing |
|
Description |
У статті досліджено існуючі підходи до трактування сутності поняття «соціальний медіа маркетинг». Досліджено основні тенденції використання соціального медіа маркетингу як складової маркетингової стратегії підприємства. Визначено роль та функції фахівця з маркетингу в процесі використання соціальних медіа. Стаття може бути корисною для маркетологів, які шукають нові способи розвитку компанії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 В статье исследованы существующие подходы к трактовке сущности понятия «социальный медиа маркетинг». Исследованы основные тенденции использования социального медиа маркетинга как составляющей маркетинговой стратегии предприятия. Определена роль и функции специалиста по маркетингу в процессе использования социальных медиа. Статья может быть полезной для маркетологов, которые ищут новые способы развития компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 The aim of this article is to analyze the connection and relation between social media marketing and enterprise’s products promotion, to show the importance of using social media in marketing and the role of marketers in this process. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-01-28T09:27:34Z
2014-01-28T09:27:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко, О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування
продукту підприємства [Текст] / О.Ф. Грищенко, А.Д. Нєшева// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 86-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739 |
|
Language |
uk
|
|