Запис Детальніше

Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки
Особенности внедрения и развития механизма формирования потребительской ценности упаковки
The implementation and development features of packaging customer value mechanism formation
 
Creator Мельничук, В.М.
 
Subject споживча цінність
механізм формування споживчої цінності
матеріальна цінність
сервісна цінність
емоційна цінність
соціальна цінність
сумарна цінність
спільна цінність
потребительская ценность
механизм формирования потребительской ценности
материальная ценность
сервисная ценность
эмоциональная ценность
социальная ценность
суммарная ценность
общая ценность
customer value
customers` value mechanism formation
material value
service value
emotional value
social value
summary value
total value
 
Description Статтю присвячено дослідженню механізму формування споживчої цінності упаковки як
основної продукції флексографічних підприємств. Автором визначено особливості впровадження
та розвитку запропонованого механізму за складовими споживчої цінності упаковки з
урахуванням ключових тенденцій розвитку ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Статья посвящена исследованию механизма формирования потребительской ценности
упаковки как основной продукции флексографических предприятий. Автором определены
особенности внедрения и развития предложенного механизма по составляющим
потребительской ценности упаковки с учетом ключевых тенденций развития рынка.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
The article investigates the package customer value mechanism formation as
the primary product of flexographic enterprises. The printing companies that use fleksohafic prints and flexographic enterprises have become important issue of creating customer value in the sphere of
packaging for food industry.
The purpose of this paper is to study the characteristics of the implementation and development of
the package customer value mechanism.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-28T09:52:00Z
2014-01-28T09:52:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мельничук, В.М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки [Текст] / В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 110-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
 
Language uk