Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки
Особенности внедрения и развития механизма формирования потребительской ценности упаковки The implementation and development features of packaging customer value mechanism formation |
|
Creator |
Мельничук, В.М.
|
|
Subject |
споживча цінність
механізм формування споживчої цінності матеріальна цінність сервісна цінність емоційна цінність соціальна цінність сумарна цінність спільна цінність потребительская ценность механизм формирования потребительской ценности материальная ценность сервисная ценность эмоциональная ценность социальная ценность суммарная ценность общая ценность customer value customers` value mechanism formation material value service value emotional value social value summary value total value |
|
Description |
Статтю присвячено дослідженню механізму формування споживчої цінності упаковки як основної продукції флексографічних підприємств. Автором визначено особливості впровадження та розвитку запропонованого механізму за складовими споживчої цінності упаковки з урахуванням ключових тенденцій розвитку ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 Статья посвящена исследованию механизма формирования потребительской ценности упаковки как основной продукции флексографических предприятий. Автором определены особенности внедрения и развития предложенного механизма по составляющим потребительской ценности упаковки с учетом ключевых тенденций развития рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 The article investigates the package customer value mechanism formation as the primary product of flexographic enterprises. The printing companies that use fleksohafic prints and flexographic enterprises have become important issue of creating customer value in the sphere of packaging for food industry. The purpose of this paper is to study the characteristics of the implementation and development of the package customer value mechanism. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-01-28T09:52:00Z
2014-01-28T09:52:00Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельничук, В.М. Особливості впровадження та розвитку механізму
формування споживчої цінності упаковки [Текст] / В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 110-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749 |
|
Language |
uk
|
|