Запис Детальніше

Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft")

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft")
Морфолого-синтаксический анализ функционирования профессионального языка маркетинга (на примере немецких популярных газет – рубрика “die Wirtschaft”)
Morphological-syntactic analysis of functioning of the professional language of marketing (on the example of the popular German newspapers – column “Economy”)
 
Creator Вовчанська, С.І.
 
Subject термін
фаховий текст
німецька термінологія маркетингу
морфологія
мовний засіб
синтаксис
профессиональный текст
немецкая терминология маркетинга
морфология
языковое средство
синтаксис
term
professional text
German terminology of marketing
morphology
language means
syntax
 
Description Стаття описує морфологічні та синтаксичні особливості функціонування фахових текстів (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика “die Wirtschaft”). Досліджено та обґрунтовано домінування відповідних мовних засобів, що реалізують у фахових текстах комунікативну функцію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792
Статья описывает морфологические и синтаксические особенности функционирования профессиональных текстов (на примере немецких популярных газет – рубрика “die Wirtschaft”). Исследовано и обосновано доминирование соответствующих языковых средств, которые реализуют в профессиональных текстах коммуникативную функцию.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792
The article describes the morphological and syntactic features of functioning of professional texts (on the example of the German popular newspapers – column “Economy “). The prevailing of correspondent language means has been investigated and substantiated, which will realize a communicative function in professional texts.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-28T14:09:24Z
2014-01-28T14:09:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Вовчанська, С.І. Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft") [Текст] / С.І. Вовчанська // Філологічні трактати. — 2013. — Т.5, №4. — С. 11-16.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792
 
Language uk