Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft")
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft")
Морфолого-синтаксический анализ функционирования профессионального языка маркетинга (на примере немецких популярных газет – рубрика “die Wirtschaft”) Morphological-syntactic analysis of functioning of the professional language of marketing (on the example of the popular German newspapers – column “Economy”) |
|
Creator |
Вовчанська, С.І.
|
|
Subject |
термін
фаховий текст німецька термінологія маркетингу морфологія мовний засіб синтаксис профессиональный текст немецкая терминология маркетинга морфология языковое средство синтаксис term professional text German terminology of marketing morphology language means syntax |
|
Description |
Стаття описує морфологічні та синтаксичні особливості функціонування фахових текстів (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика “die Wirtschaft”). Досліджено та обґрунтовано домінування відповідних мовних засобів, що реалізують у фахових текстах комунікативну функцію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792 Статья описывает морфологические и синтаксические особенности функционирования профессиональных текстов (на примере немецких популярных газет – рубрика “die Wirtschaft”). Исследовано и обосновано доминирование соответствующих языковых средств, которые реализуют в профессиональных текстах коммуникативную функцию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792 The article describes the morphological and syntactic features of functioning of professional texts (on the example of the German popular newspapers – column “Economy “). The prevailing of correspondent language means has been investigated and substantiated, which will realize a communicative function in professional texts. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-01-28T14:09:24Z
2014-01-28T14:09:24Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вовчанська, С.І. Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft") [Текст] / С.І. Вовчанська // Філологічні трактати. — 2013. — Т.5, №4. — С. 11-16.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33792 |
|
Language |
uk
|
|