Запис Детальніше

Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу
Стратегия инновационного управления сферой услуг на основе маркетингового подхода
Strategy of innovative service industry management on the basis of marketing approach
 
Creator Пілюшенко, В.Л.
Аракелова, І.О.
 
Subject соціально-економічний розвиток
сфера послуг
інноваційна стратегія
маркетинговий підхід
управління сферою послуг
социально-экономическое развитие
сфера услуг
инновационная стратегия
маркетинговый подход
управление сферой услуг
social and economic development
service industry
innovative strategy
marketing approach
 
Description У статті обґрунтовано необхідність розроблення та впровадження стратегії інноваційного розвитку сфери послуг. Запропонована структура удосконалення механізму управління розвитком сфери послуг на засадах маркетингу та зазначені основні фактори, що обмежують можливості розвитку маркетингових технологій у сфері послуг. Визначено роль і значення маркетингових інструментів для інноваційного розвитку сфери послуг, а також основні фактори впливу маркетингової системи на розвиток даної галузі. Запропоновані рекомендацій є базовими у формуванні оптимальних управлінських рішень щодо подальшого розвитку підприємств сфери послуг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804
В статье обоснована необходимость разработки и внедрения стратегии инновационного развития сферы услуг. Предложена структура совершенствования механизма управления развитием сферы услуг на принципах маркетинга и указаны основные факторы, ограничивающие возможности развития маркетинговых технологий в сфере услуг. Определены роль и значение маркетинговых инструментов для инновационного развития сферы услуг, а также основные факторы влияния маркетинговой системы на развитие данной отрасли. Предложенные рекомендации являются базовыми в формировании оптимальных управленческих решений по дальнейшему развитию предприятий сферы услуг.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804
Necessity of development and implementation of the strategy of innovative development in the service industry has been proved. The structure of control mechanism improvement of service industry on the principals of marketing has been proposed and the prime factor limiting and significance of marketing instruments for innovative development of service industry as well as the prime factors of the marketing system influence on development of this branch have been determined. The proposed recommendations are base ones in formation of optimal managerial solutions as for the following development of enterprises in service industry.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-29T10:46:08Z
2014-01-29T10:46:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Пілюшенко, В.Л. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу [Текст] / В.Л. Пілюшенко, І.О. Аракелова// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 133-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33804
 
Language uk