Запис Детальніше

Розроблення антикризової програми підприємства в умовах інноваційного шляху розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення антикризової програми підприємства в умовах інноваційного шляху розвитку
Разработка антикризисной программы предприятия в условиях инновационного пути развития
Developing of enterprise`s anti-crisis program in conditions of innovative development
 
Creator Шилова, О.Ю.
 
Subject підприємство
криза
стратегія
антикризова програма
інновації
розвиток
предприятие
кризис
стратегия
антикризисная программа
инновации
развитие
enterprise
crisis
strategy
anti-crisis program
innovation
development
 
Description У статті визначені основні положення розроблення антикризової програми, проаналізовані вимоги, виявлено місце в системі антикризового управління. Уточнення вимог до антикризової програми призвело до необхідності систематизації інструментів і методів досягнення поставлених цілей. Основні інструменти антикризової програми, які забезпечують їй ефективність, повинні включати інвестиційну, маркетингову та інноваційну політику. Здійснення заходів, спрямованих на вдосконалення механізму застосування антикризових програм, потребує відповідних змін у переліку ключових показників відбору антикризових заходів та індикаторів оцінки фази і ступеня кризи. Формування антикризової програми пропонується диференціювати залежно від типу антикризового управління разом із цілями антикризової програми. Як методичну основу відбору антикризових заходів пропонується використовувати сценарійний підхід.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33808
Определены основные положения разработки антикризисной программы, проанализированы требования, выявлено место в системе антикризисного управления. Уточнение требований к антикризисной программе привело к необходимости систематизации инструментов и методов достижения поставленных целей. Основные инструменты антикризисной программы, обеспечивающие ей эффективность, должны включать инвестиционную, маркетинговую и инновационную политику. Осуществление мероприятий, направленных на совершенствование механизма применения антикризисных программ, требует соответствующих изменений в перечне ключевых показателей отбора антикризисных мероприятий и индикаторов оценки фазы и степени кризиса. Формирование антикризисной программы предлагается дифференцировать в зависимости от типа применяемого антикризисного управления наряду с целями антикризисной программы. Методической основой отбора антикризисных мероприятий предлагается использовать сценарийный подход.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33808
The aim of the article is to propose methodical approach to formation of anti-crisis program of enterprise in transition to innovative development.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33808
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-29T11:14:53Z
2014-01-29T11:14:53Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шилова, О.Ю. Розроблення антикризової програми підприємства в умовах інноваційного шляху розвитку [Текст] / О.Ю. Шилова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 173-180.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33808
 
Language uk