Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle |
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych Касьяненко, Тетяна Вячеславівна Касьяненко, Татьяна Вячеславовна Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna |
|
Subject |
екологічна інноваційна продукція
маркетингове тестування екологічність ризик потенціал новизна конкурентоспроможність показники-індикатори экологическая инновационная продукция маркетинговое тестирование экологичность риск потенциал новизна конкурентоспособность показатели-индикаторы ecological innovative product marketing testing ecological compatibility risk potential novelty competitiveness indicators |
|
Description |
У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-01-30T08:46:34Z
2014-01-30T08:46:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
|
Language |
uk
|
|