Запис Детальніше

Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла
The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Касьяненко, Тетяна Вячеславівна
Касьяненко, Татьяна Вячеславовна
Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna
 
Subject екологічна інноваційна продукція
маркетингове тестування
екологічність
ризик
потенціал
новизна
конкурентоспроможність
показники-індикатори
экологическая инновационная продукция
маркетинговое тестирование
экологичность
риск
потенциал
новизна
конкурентоспособность
показатели-индикаторы
ecological innovative product
marketing testing
ecological compatibility
risk
potential
novelty
competitiveness
indicators
 
Description У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-30T08:46:34Z
2014-01-30T08:46:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
 
Language uk